Gå til innhold

Skjønner det ikke selv

Anbefalte innlegg

Gjest n@ugla
Skrevet

Jeg er så trøtt..! Likevel begynner jeg å lete rundt på nettet, facebook og dol - og irritert konstarere at de fleste har lagt seg. Det er jo nå jeg hadde trengt selskap :) Men å legge seg? Den terskelen er stor. Hvorfor er den det??

Innlegget kan nok virke tullete, men det er et bra snev med seriøsitet i det. På mange måter har jeg lyst til å legge meg, sove skikkelig, og våkne frisk og uthvilt i morgen. Men jeg blir nok sittende i stuen en stund til. Går det an å ha "lakenskrekk"? Jeg trodde det var et tulleord., men jeg finner på alle slags unnskyldninger for å vere våken lenger. Joda. Jeg er voksen.. I antall år, i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...