Gå til innhold

Kaffikurs i Oslo-Hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest Kaffitørst
Skrevet

Jeg leter etter et kurs som jeg for noen år siden leste om i en eller annen avis.

Det var om en slags "kaffibutikk" i Oslo der man må ta et kurs i å lære å tilberede kaffien de selger for å få lov til å kjøpe den.

Noen som veit hvor denne er ? Adr. Tlfnr? Nettside?

Skrevet

Jeg lurer på om det er kaffebrenneriet, jeg kjenner ei som gikk på det før jul.

Gjest Elextra
Skrevet

Trodde ikke noen som brukte betegnelsen "kaffi" hadde ambisjoner om å bli barista? :P

Forøvrig har jeg hørt om steder der man kan få kurs/veiledning i kaffetilbereding, men har ikke hørt om at det skal være noe krav om det for å kjøpe kaffe.

Gjest Kaffitørst
Skrevet

Trodde ikke noen som brukte betegnelsen "kaffi" hadde ambisjoner om å bli barista? :P

Forøvrig har jeg hørt om steder der man kan få kurs/veiledning i kaffetilbereding, men har ikke hørt om at det skal være noe krav om det for å kjøpe kaffe.

Ah, eg skriv eigentleg på nynorsk til vanleg ser du-og der i mitt forsøk på sidemål sneik kaffi seg inn! Får halde meg til mitt hovudmål frå no av:)

-Til Dykk andre: Takk for gode tips folkens! Sjølv om eg fortsatt ikkje har funnet den kaffiforetninga eg leitar etter, so har her komt fleire bra alternativ!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...