Gå til innhold

Kompensasjon

Anbefalte innlegg

Gjest majasi
Skrevet

Jeg skulle benytte meg av en nettjeneste som koster penger. Akkurat den dagen var tjenesten nede (jeg bestilte til et visst tidspunkt), men jeg ble likevel trukket det tjenesten koster fra mitt VISAkort. Jeg sendte mail om saken til support og fikk til svar at pengene skulle tilbakeføres, og i tillegg skulle jeg få benytte tjenesten gratis neste gang tjenesten vil tilbys. Dette er en spesifikk dato som jeg allerede har lagt planer for, planer jeg har som gjelder det jeg har betalt for via nettjenese. Jeg spurte om det var mulig å få bruke tjenesten uken etterpå, men fikk til svar at tjenesten gjaldt kun den uken de har bestemt. Skal jeg gidde å sende en mail til, eller bare godta "plaster på såret" som jeg ikke har mulighet til å bruke? Jeg får jo tilbakeført pengene, så sånn sett er det greit. Tjenesten kommer jeg uansett ikke til å bruke senere, da det finnes tilsvarende tjenester som er mer stabile. Hva hadde du gjort? Latt det fare?

Gjest ingen nick
Skrevet

Er det mye penger om å gjøre, ville jeg bråke litt. Er det et relativt lite beløp, så hadde jeg ikke giddet.

Skrevet

Så lenge du har fått tilbake pengene bør du være fornøyd med det.

Skrevet

Er det mye penger om å gjøre, ville jeg bråke litt. Er det et relativt lite beløp, så hadde jeg ikke giddet.

Hun får jo tilbake pengene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...