Gjest majasi Skrevet 12. mai 2010 Skrevet 12. mai 2010 Jeg skulle benytte meg av en nettjeneste som koster penger. Akkurat den dagen var tjenesten nede (jeg bestilte til et visst tidspunkt), men jeg ble likevel trukket det tjenesten koster fra mitt VISAkort. Jeg sendte mail om saken til support og fikk til svar at pengene skulle tilbakeføres, og i tillegg skulle jeg få benytte tjenesten gratis neste gang tjenesten vil tilbys. Dette er en spesifikk dato som jeg allerede har lagt planer for, planer jeg har som gjelder det jeg har betalt for via nettjenese. Jeg spurte om det var mulig å få bruke tjenesten uken etterpå, men fikk til svar at tjenesten gjaldt kun den uken de har bestemt. Skal jeg gidde å sende en mail til, eller bare godta "plaster på såret" som jeg ikke har mulighet til å bruke? Jeg får jo tilbakeført pengene, så sånn sett er det greit. Tjenesten kommer jeg uansett ikke til å bruke senere, da det finnes tilsvarende tjenester som er mer stabile. Hva hadde du gjort? Latt det fare? 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 12. mai 2010 Skrevet 12. mai 2010 Er det mye penger om å gjøre, ville jeg bråke litt. Er det et relativt lite beløp, så hadde jeg ikke giddet. 0 Siter
Speak Skrevet 12. mai 2010 Skrevet 12. mai 2010 Så lenge du har fått tilbake pengene bør du være fornøyd med det. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 12. mai 2010 Skrevet 12. mai 2010 Er det mye penger om å gjøre, ville jeg bråke litt. Er det et relativt lite beløp, så hadde jeg ikke giddet. Hun får jo tilbake pengene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.