Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest cathlincathlincathlin
Skrevet

Bjørkebjørkebjørke---mordermordermorder!!!

Skrevet

''Jeg ville ikke hatt et sånt enormt tre rett foran huset mitt, men man må respektere at andre har andre meninger''

Tror ikke du er alene om å synes at store trær gjør seg best BAK huset! ;)

''Tror ikke du er alene om å synes at store trær gjør seg best BAK huset! ;)''

Foran - bak - uansett, det skal være fri sikt og ingen trær som stenger for lyset. Hva er vitsen med vinduer hvis man skal dekke de med trær?

Gjest Elextra
Skrevet

''Tror ikke du er alene om å synes at store trær gjør seg best BAK huset! ;)''

Foran - bak - uansett, det skal være fri sikt og ingen trær som stenger for lyset. Hva er vitsen med vinduer hvis man skal dekke de med trær?

Vi har store vinduer mot nord (også), hvor det er gamle, høye trær utenfor. Dette er jo husets skyggeside, så disse trærne gjør oss overhodet ingen ting. Snarere skjermer de litt mot innsyn.

Men kan godt tenke meg at naboene BAK disse trærne kunne tenkt seg dem fjernet!

Nå røper jeg jo at huset vårt er sydvendt, ellers ville vi kanskje vært av en annen oppfatning.

Skrevet

Bjørkebjørkebjørke---mordermordermorder!!!

Bjørka er i det minste ikke fredet...

Skrevet

Nei, men jeg er eier av fem stykker av samme sorten, og jeg lurer på hvordan jeg skal få fjernet spetakkelet.

Naboene mine er ikke gale nok.

Ring han som tok seg av dette treet i Nome ;-D *løsningsorientert*

Gjest bjørklund jr.
Skrevet

''Bort med ei monsterbjørk som holdt på å gro inn i huset, og så skal han ha 190000 i erstatning?''

Høres rimelig ut det.

Gjest Bingo på fredager
Skrevet

Løyelig. 5000 i bot for å ta seg til rette på annen manns eiendom hadde holdt i mengder. Han tror vel han bor i Hollywood han karen..

Bot og erstatning kan ikke sammenlignes. Bot er straff. Dvs. betaling til staten. Erstatning skal dekke skadelidtes økonomiske tap. Hvis forbrytelsen er politianmeldt, noe den helt sikkert er, får trefelleren bot i tillegg til det han må betale i erstatning.

Det er mer enn usannsynlig at naboen får medhold i hele kravet sitt på 190.000. Dette er Norge, ikke en amerikansk film.

Skrevet

Hvor er Fuck for Forrest når man trenger dem??

Skrevet

Nei, men jeg er eier av fem stykker av samme sorten, og jeg lurer på hvordan jeg skal få fjernet spetakkelet.

Naboene mine er ikke gale nok.

Vi har en så gal nabo! :-) Det vil si - han tar seg heldigvis ikke til rette og fyllefeller trær. Men han har felt flere trær hvor den eneste betalingen han har ønsket seg er å få beholde veden :-)

Men så er han vedgal også. Han fyrer med ved hele vinteren, og bruker hele våren og forsommeren på å kappe og kløyve for å fylle opp lageret til vinteren igjen.

Husbonden kaller han bare for Der Führer!

Skrevet

Vi har en så gal nabo! :-) Det vil si - han tar seg heldigvis ikke til rette og fyllefeller trær. Men han har felt flere trær hvor den eneste betalingen han har ønsket seg er å få beholde veden :-)

Men så er han vedgal også. Han fyrer med ved hele vinteren, og bruker hele våren og forsommeren på å kappe og kløyve for å fylle opp lageret til vinteren igjen.

Husbonden kaller han bare for Der Führer!

*LOL*

Skrevet

Bjørka er i det minste ikke fredet...

Det er sant..

Skrevet

Hvor er Fuck for Forrest når man trenger dem??

Du får sagt det;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...