Mandolaika Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Ja, si det til hu da, jeg sa til hu at jeg kommer så hun kan legge seg i 19 tida hos moren sin, da ble hu så forbanna og at jeg ødela hele dagen hennes osv, så når jeg da kom på kvelden så bare dro hu ungen ut av bilstolen og røska ut alt av vogn og bag osv... og sa ikke hade engang, fikk ikke sagt natta til barnet mitt engang, så det går jo ikke Fy faen for ei kjerring, du må bare ikke la henne dirigere deg på den måten der. Fortell henne hvor skapet skal stå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barnets beste Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg er overbevist om at svaret ditt hadde sett veldig annerledes ut hvis det var en mann som hadde gjort det samme som eksen hans her har gjort. Det hadde det ikke vært. Å dele barn i to på den måten er ikke greit, enten det er far eller mor som forlanger det. Uansett hvor mye vi sukker over hvor forferdelig mor har vært her, så spiller det egentlig ingen rolle for hva far skal gjøre. Situasjonen er som den er, det hjelper ikke ham at alle er enige om at mor ikke burde ha flyttet. Hun har flyttet. Spørsmålet er nå hva han gjør. Han kan flytte etter, eller leve med å se barnet i helgene. Og som en annen var inne på her, hans grunner for ikke å flytte er ikke spesielt annerledes enn mors grunner for å gjøre det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.