Gå til innhold

Flyttet fra en 6 aaring.

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

13

• Dorthe

6

• Adriana

6

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men noen ganger må man ta et valg og da hender det at det som er best for barnet ikke er det vi ønsker. Jeg kjenner flere kvinner som har flyttet fra barna sine fordi de mente det var det beste for barnet.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Men noen ganger må man ta et valg og da hender det at det som er best for barnet ikke er det vi ønsker. Jeg kjenner flere kvinner som har flyttet fra barna sine fordi de mente det var det beste for barnet.

Jeg hadde aldri valgt en mann forran barna mine:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Kunne _aldri_ gjort det samme:(((

Skrevet

Det sier noe om hvor ufattlige rike og priviligerte vi er i Norge at dette hører til de absolutte sjeldenthetene.

Men hva med fedre og mødre som er "til sjøs", og vekke i lang tid? Det er jo meget likt.

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det sier noe om hvor ufattlige rike og priviligerte vi er i Norge at dette hører til de absolutte sjeldenthetene.

Men hva med fedre og mødre som er "til sjøs", og vekke i lang tid? Det er jo meget likt.

Med vennlig hilsen

''Det sier noe om hvor ufattlige rike og priviligerte vi er i Norge at dette hører til de absolutte sjeldenthetene''

Selv;lgelig.

''Men hva med fedre og mødre som er "til sjøs", og vekke i lang tid? Det er jo meget likt''

Dosjesjaafoeren jeg brukte i ulandet er fra India og hadde ikke vaert hjemme paa 4 aar. Den yngste soennen sin hadde han bare sett en gang. Han var der for aa tjene penger til aa broefoe familien.

Disse kan ikke sammenlignes med denne Hollywoodfrua.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Det sier noe om hvor ufattlige rike og priviligerte vi er i Norge at dette hører til de absolutte sjeldenthetene''

Selv;lgelig.

''Men hva med fedre og mødre som er "til sjøs", og vekke i lang tid? Det er jo meget likt''

Dosjesjaafoeren jeg brukte i ulandet er fra India og hadde ikke vaert hjemme paa 4 aar. Den yngste soennen sin hadde han bare sett en gang. Han var der for aa tjene penger til aa broefoe familien.

Beklager alle skrivefeilene her.

hidi, the scorpion
Skrevet

Med vennlig hilsen

Jemeni, hvor dum du er:(

Går det virkelig an å være så totalt uten medmenneskelige følelser....

Klapp nebbet igjen Sør:(

Gjest verinoca
Skrevet

Selv;lgelig.

Nettopp. Godt du sa det, så sparte jeg den energien. :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nettopp. Godt du sa det, så sparte jeg den energien. :-)

:)

Gjest Elextra
Skrevet

Menn har jo gjort slikt i all tid uten at det har blitt gjort noen sak av. Man reagerer fortsatt mye mer om det er en kvinne som gjør det samme.

Tror ikke jeg ville gjort det, nei! Men om jeg av en eller annen grunn mente det var det beste for barnet å vokse opp hos far, håper jeg at jeg hadde vært sterk nok til å sette egne ønsker til side.

Nå vet jeg ikke om motivet her var noe annet enn ønsket om å være sammen med en mann, og det vet kanskje ikke andre heller.

Skrevet

Jeg hadde aldri valgt en mann forran barna mine:)

Hvis mannen din hev deg ut da eller gjorde noe du absolutt ikke kunne godta og ungene bare ville bo sammen med ham for der var de vant med å bo og ikke kunne tenke seg å flytte til en treroms i Groruddalen?

Skrevet

Selv;lgelig.

Selv om barna savner foreldrene sine like mye så tror jeg de har lettere for å godta at en av foreldrene må reise bort for å jobbe for å kunne overleve enn at mamma reiser fra meg for å bo sammen med kjæresten sin som hun er mer glad i enn meg.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Menn har jo gjort slikt i all tid uten at det har blitt gjort noen sak av. Man reagerer fortsatt mye mer om det er en kvinne som gjør det samme.

Tror ikke jeg ville gjort det, nei! Men om jeg av en eller annen grunn mente det var det beste for barnet å vokse opp hos far, håper jeg at jeg hadde vært sterk nok til å sette egne ønsker til side.

Nå vet jeg ikke om motivet her var noe annet enn ønsket om å være sammen med en mann, og det vet kanskje ikke andre heller.

'' Men om jeg av en eller annen grunn mente det var det beste for barnet å vokse opp hos far, håper jeg at jeg hadde vært sterk nok til å sette egne ønsker til side''

Ja, men det synes jeg blir noe annet. Det haaper jeg at jeg ville gjort ogsaa, men da hadde jeg valgt aa holde meg i naerheten, saa barnet ikke mister moren sin helt.

Jeg hadde ikke flyttet til Hollywodd for aa leve et liv i sus og dus.

Skrevet

Hvis mannen din hev deg ut da eller gjorde noe du absolutt ikke kunne godta og ungene bare ville bo sammen med ham for der var de vant med å bo og ikke kunne tenke seg å flytte til en treroms i Groruddalen?

Hehe. Treroms i Groruddalen eller Hollywood eller noe sånt ;-)

Det finnes nok grunner til å flytte fra barna sine. Noen skjønner at de selv er så syke at barna har det best uten dem, men i dette tilfellet tror jeg bare dama er fullstendig egoistisk og fulgte sin egen forelskelse. Ikke bare i mannen, men i Hollywood og luksus...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Selv om barna savner foreldrene sine like mye så tror jeg de har lettere for å godta at en av foreldrene må reise bort for å jobbe for å kunne overleve enn at mamma reiser fra meg for å bo sammen med kjæresten sin som hun er mer glad i enn meg.

Enig!

Det viktigste er foerst og fremst at primaerbehovene dekkes som mat og tak over hodet.

Skrevet

'' Men om jeg av en eller annen grunn mente det var det beste for barnet å vokse opp hos far, håper jeg at jeg hadde vært sterk nok til å sette egne ønsker til side''

Ja, men det synes jeg blir noe annet. Det haaper jeg at jeg ville gjort ogsaa, men da hadde jeg valgt aa holde meg i naerheten, saa barnet ikke mister moren sin helt.

Jeg hadde ikke flyttet til Hollywodd for aa leve et liv i sus og dus.

Enig! Selv om man evt. er såpass dårlig at man ikke klarer å ha den daglige omsorgen for barnet så kan en jo holde seg litt i nærheten slik at man kan treffe barnet innimellom. Og som jeg sa under her så tror jeg at barn lettere godtar og skjønner at en av foreldrene reiser bort for å jobbe enn dersom de reiser for å bo sammen med en mann/kvinne som de er forelska i.

Skrevet

Enig!

Det viktigste er foerst og fremst at primaerbehovene dekkes som mat og tak over hodet.

Ja, og i hvert fall for litt eldre barn så er det nok bedre å tenke at mamma eller pappa reiser bort en periode for å tjene penger sånn at jeg og resten av familien får det bedre. Jeg ser ikke helt den intensjonen hos denne Hollywoodfruen...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Da hadde jeg latt ungene faa bo der de bor og saa hadde jeg funnet meg en minileilighet i naerheten om det var det jeg hadde raad til og haapet paa at de paa sikt ville funnet seg til rette der ogsaa:)

Skrevet

Med vennlig hilsen

Jeg har hatt en far som har jobba til sjøs- og det er absolutt ikke det samme som om han hadde reist til Hollywood.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...