Gå til innhold

Flyttet fra en 6 aaring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jemeni, hvor dum du er:(

Går det virkelig an å være så totalt uten medmenneskelige følelser....

Klapp nebbet igjen Sør:(

Hæ?

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

13

• Dorthe

6

• Adriana

6

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har hatt en far som har jobba til sjøs- og det er absolutt ikke det samme som om han hadde reist til Hollywood.

Hvordan er det forskjellig?

Med vennlig hilsen

Skrevet

''Det sier noe om hvor ufattlige rike og priviligerte vi er i Norge at dette hører til de absolutte sjeldenthetene''

Selv;lgelig.

''Men hva med fedre og mødre som er "til sjøs", og vekke i lang tid? Det er jo meget likt''

Dosjesjaafoeren jeg brukte i ulandet er fra India og hadde ikke vaert hjemme paa 4 aar. Den yngste soennen sin hadde han bare sett en gang. Han var der for aa tjene penger til aa broefoe familien.

Disse kan ikke sammenlignes med denne Hollywoodfrua.

Jeg må lese langsommere!

Jeg leste: "drosjesjåføren jeg brukte fra India har ikke vært hjemme på 4 år", og tenkte at 4 år var dog i overkant lenge for en drosjetur, selv fra India! *LOL*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Selv om barna savner foreldrene sine like mye så tror jeg de har lettere for å godta at en av foreldrene må reise bort for å jobbe for å kunne overleve enn at mamma reiser fra meg for å bo sammen med kjæresten sin som hun er mer glad i enn meg.

Det er jeg selvsagt enig med deg i.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hehe. Treroms i Groruddalen eller Hollywood eller noe sånt ;-)

Det finnes nok grunner til å flytte fra barna sine. Noen skjønner at de selv er så syke at barna har det best uten dem, men i dette tilfellet tror jeg bare dama er fullstendig egoistisk og fulgte sin egen forelskelse. Ikke bare i mannen, men i Hollywood og luksus...

Da kan det jo være at det var det beste, likevel?

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg må lese langsommere!

Jeg leste: "drosjesjåføren jeg brukte fra India har ikke vært hjemme på 4 år", og tenkte at 4 år var dog i overkant lenge for en drosjetur, selv fra India! *LOL*

Med vennlig hilsen

:)

Drosjesjaafoeren jeg brukte i et rikt arabisk land, var fra India og hadde ikke vaert hjemme paa 4 aar.

Skrevet

Selv om du verken forstår kvinner eller menn som gjør sånt, er jeg ganske sikker på at menn som gjør sånt ikke forårsaker avisoverskrifter.

Skrevet

:)

Drosjesjaafoeren jeg brukte i et rikt arabisk land, var fra India og hadde ikke vaert hjemme paa 4 aar.

Ikke rart det, når du trekker ham med til Norge! ;-)

Jeg forstod det; jeg lo av det jeg leste første gangen.

Poenget med det jeg skrev var jo nettopp at vi er heldige i Norge fordi de aller fleste slipper slike jobber.

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Selv om du verken forstår kvinner eller menn som gjør sånt, er jeg ganske sikker på at menn som gjør sånt ikke forårsaker avisoverskrifter.

Det har du helt sikkert rett i.

Skrevet

Nettopp!

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ikke rart det, når du trekker ham med til Norge! ;-)

Jeg forstod det; jeg lo av det jeg leste første gangen.

Poenget med det jeg skrev var jo nettopp at vi er heldige i Norge fordi de aller fleste slipper slike jobber.

Med vennlig hilsen

Det er jeg enig i og det er derfor ikke klarer aa forstaa slike valg.

I korte peioder ja pga. jobb, men ikke over flere aar.

Skrevet

Da kan det jo være at det var det beste, likevel?

;-)

Med vennlig hilsen

Jepp, med den moren din så kan det nok hende... Får bare håpe at datteren innser det som voksen. Og får håpe at hun fikk en god oppvekst med den hun ble boende hos i Norge.

Gjest verinoca
Skrevet

Hvordan er det forskjellig?

Med vennlig hilsen

Motivene bak, antakeligvis?

Skrevet

Jepp, med den moren din så kan det nok hende... Får bare håpe at datteren innser det som voksen. Og får håpe at hun fikk en god oppvekst med den hun ble boende hos i Norge.

Hun er altså ikke moren min (!)! *LOL*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Motivene bak, antakeligvis?

Jo, men det er vel ikke så mange mennesker i Norge i dag som *KUN* kan få jobb hvor man må være vekke i "uker, måneder eller år"?

Med vennlig hilsen

Gjest verinoca
Skrevet

Jo, men det er vel ikke så mange mennesker i Norge i dag som *KUN* kan få jobb hvor man må være vekke i "uker, måneder eller år"?

Med vennlig hilsen

Hollywoodfruen hadde sannsynligvis helt andre motiver bak å flytte fra barnet sitt enn å sikre det en fremtid ved å tjene penger til ham i Hollywood.

Og det er flytting på slikt grunnlag jeg diskuterer - og som hovedinnlegget handler om.

Skrevet

Hun er altså ikke moren min (!)! *LOL*

Med vennlig hilsen

Auda... Det skulle stått DER og ikke DIN :-P

Skrevet

Hollywoodfruen hadde sannsynligvis helt andre motiver bak å flytte fra barnet sitt enn å sikre det en fremtid ved å tjene penger til ham i Hollywood.

Og det er flytting på slikt grunnlag jeg diskuterer - og som hovedinnlegget handler om.

Men det står du helt fritt til å diskutere, akkurat som andre står fritt til å diskutere andre aspekter av å reise fra ungene.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Auda... Det skulle stått DER og ikke DIN :-P

*busted*

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg forstår det heller ikke. Men jeg kjenner at jeg blir kjempeirritert over at eksemplet du gir handler om en mor. Menn gjør dette hele tida!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...