Gå til innhold

Flyttet fra en 6 aaring.

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg forstår det heller ikke. Men jeg kjenner at jeg blir kjempeirritert over at eksemplet du gir handler om en mor. Menn gjør dette hele tida!

Jeg tenkte paa det, men det var dette jeg leste akkurat naa.

Har tenkt det mange flere ganger naar det gjelder menn, for det er flere av dem som gjoer det.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

13

• Dorthe

6

• Adriana

6

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg forstår det heller ikke. Og som du sier: Uansett om det er mor eller far som gjør det.

Skrevet

Hvis mannen din hev deg ut da eller gjorde noe du absolutt ikke kunne godta og ungene bare ville bo sammen med ham for der var de vant med å bo og ikke kunne tenke seg å flytte til en treroms i Groruddalen?

Men det å flytte til langtvekkistan og dermed se barnet sitt veldig veldig sjelden er jo noe annet enn å bo i nærheten, men ikke i samme bolig.

Gjest verinoca
Skrevet

Men det står du helt fritt til å diskutere, akkurat som andre står fritt til å diskutere andre aspekter av å reise fra ungene.

Med vennlig hilsen

Jeg synes vel det er en god ting å holde seg til saken, og ikke alltid avskjære alle andre med alt som er verre.

Skrevet

Jeg synes vel det er en god ting å holde seg til saken, og ikke alltid avskjære alle andre med alt som er verre.

Det står du selvsagt fritt til å mene.

Saken her er å reise fra unger, og da er det både relevant at det er sjeldent i Norge i dag (på grunn av velstanden), og at det gjerne skjer i forbindelse med at folk reiser til sjøs.

Med vennlig hilsen

Mrs. Wallace
Skrevet

Selv om du verken forstår kvinner eller menn som gjør sånt, er jeg ganske sikker på at menn som gjør sånt ikke forårsaker avisoverskrifter.

Det har du selvsagt helt rett i. Det finnes nok av mannlige kjendiser som ikke har sett ungene sine på årevis.

Skrevet

Men det å flytte til langtvekkistan og dermed se barnet sitt veldig veldig sjelden er jo noe annet enn å bo i nærheten, men ikke i samme bolig.

Jeg vet faktisk ikke. Jeg har hatt ungene og fedrene har flyttet flere timer unna med fly og det helt frivillig også.

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke. Jeg har hatt ungene og fedrene har flyttet flere timer unna med fly og det helt frivillig også.

Men de er vel omtrent i samme kategori som denne Hollywood-fruen?

Skrevet

Men de er vel omtrent i samme kategori som denne Hollywood-fruen?

Bortsett fra at ingen av dem har vært rike og sponset meg med penger for å ta meg av ungene alene eller betalt noen flyreise ;o)

Skrevet

Bortsett fra at ingen av dem har vært rike og sponset meg med penger for å ta meg av ungene alene eller betalt noen flyreise ;o)

Tsk..tsk.. ;-)

Du skulle nok heller ha satset på noen som kunne gjort karriere som mannlige Playmate of the year, eller-hva-det-nå-var-hun-var. :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Jeg har hatt ungene og fedrene har flyttet flere timer unna med fly og det helt frivillig også''

Slikt faarstaar jeg like lite.

Skrevet

Tsk..tsk.. ;-)

Du skulle nok heller ha satset på noen som kunne gjort karriere som mannlige Playmate of the year, eller-hva-det-nå-var-hun-var. :-)

LOL, pene nok har de vært men ingen har gjort noen karriere innen det faget ;o)

Skrevet

''Jeg har hatt ungene og fedrene har flyttet flere timer unna med fly og det helt frivillig også''

Slikt faarstaar jeg like lite.

Det gjør i grunnen ikke jeg heller, men det er en lang historie og egner seg ikke offentlig på dol ;o)

tzatziki1365380058
Skrevet

Jo, men det er vel ikke så mange mennesker i Norge i dag som *KUN* kan få jobb hvor man må være vekke i "uker, måneder eller år"?

Med vennlig hilsen

Vel, jobber man på sjøen, eller på plattform, så er periodene ute avløst av laaaaaaange perioder hjemme. Kan ikke akkurat sammenliknes med å flytte til anre siden av jorda pga en mann eller kvinne.

Mannen til venninnen min er skaptein på båt, og han er 4 uker på og 6-7 uker av. Det fungerer veldig greit, og han ser minst like mye til barna sine som min mann gjør. Selv om han i perioder altså ikke ser dem i et hele tatt.

Det verste er den manglende fleksibiliteteten - er det konfirmasjon eller bryllup i de periodene han er ute, så blir det uten ham. Kan ikke bare bytte vakt, liksom. Det samme gjelder jo høytider. Vakt i jula, betyr vakt i HELE jula. Sånn er det bare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...