Gå til innhold

Hva er mobbing?

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Kor da? Her inne?

Overalt i samfunnet.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er mobbing når en person gjentatte ganger og over tid utsettes for negative handlinger. Dette kan dreie seg om trakassering, plaging, utfrysing, sårende erting o.l. Det er typisk for situasjonen at offeret ikke er i stand til å forsvare seg.

Denne lånte jeg fra Wikipedia, men stemmer ganske godt med hva jeg forbinder med ordet.

Ufin krangling mellom to parter som kan ta til motmæle kaller jeg ikke mobbing.

Gjest Moderator
Skrevet

I mine øyne er det mobbing å svare meg gjentatte ganger selvom jeg har sagt at jeg ikke vil ha svar fra deg. Du kom med opplysninger om meg i siste uke som du må ha fått et sted fra. Det er mobbing å legge slike opplysninger ut her. Det er mobbing i mine øyne når du synes det er en selvfølge å såre meg. At webmaster har slettet hele dritten er forståelig siden både du og hun som plapret er ikke alltid høflige slik du påstår. Dette er mobbing og meggeoppførsel. Så håper jeg at du lar meg være i fred og slutter å diskutere mine følelser på dol.

Vennligst slutt kranglingen om denne episoden som har eller ikke har forekommet på et eller annet tidpunkt.

Gjest Moderator
Skrevet

Jeg har ikke tenkt aa bruke hele fridagen min til aa diskutere med deg, men naar du lager en traad i den hensikt aa faa bekreftelse fra andre dolere paa at jeg mobber deg, saa er det ogsaa en form for mobbing. En utspekulert form for mobbing.

Til opplysning: Traaden er ikke slettet.

Vennligst slutt kranglingen om denne episoden som har eller ikke har forekommet på et eller annet tidpunkt.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvorfor det? To voksne mennesker som krangler bør vel tåles....

Gjest fra bergen
Skrevet

Overalt i samfunnet.

Det er ingen nyhet.

Gjest Moderator
Skrevet

Hvorfor det? To voksne mennesker som krangler bør vel tåles....

De må gjerne krangle så mye de vil, men ikke på doktoronline.no.

Gjest segunda
Skrevet

Gjerne hvis jeg får være i fred og skrive det jeg vil uten å ha henne etter meg. Hvis hun svarer meg når jeg starter tråder så svarer jeg tilbake.

Det har vært akseptert blant en del her å være ufin mot meg. Jeg tar kraftig imot.

Gjest segunda
Skrevet

Det er ingen nyhet.

Skulle det være nyhet?

hidi, the scorpion
Skrevet

De må gjerne krangle så mye de vil, men ikke på doktoronline.no.

He, he;)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

så du fant tråden som du krevde at jeg skulle finne? Interessant......Synes du skal bruke fritiden din akkurat som du vil, og dine spekulasjoner om mine intensjoner med tråden er i tråd med hvordan du har oppført deg før.

Nei, men naa snakket du om en nylig traad.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Beklager, jeg saa ikke denne foer naa. Den er grei:)

Gjest Moderator
Skrevet

Takk:-)

Gjest Moderator
Skrevet

Gjerne hvis jeg får være i fred og skrive det jeg vil uten å ha henne etter meg. Hvis hun svarer meg når jeg starter tråder så svarer jeg tilbake.

Det har vært akseptert blant en del her å være ufin mot meg. Jeg tar kraftig imot.

Du kan i steden sende mail til [email protected] hvis du mener at noen er ufine i forhold til deg.

Gjest segunda
Skrevet

Du kan i steden sende mail til [email protected] hvis du mener at noen er ufine i forhold til deg.

For en del år siden så sluttet webmaster seg til den gruppen som var ufin mot meg og noen andre. Jeg har ikke skrevet mail siden. Hvis jeg vet at det er en ny webmaster kan jeg prøve, men pga. den tidligere erfaring er jeg skeptisk.

Gjest welldone
Skrevet

fliiink jente!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...