Gå til innhold

Husk Tegn Muhammed-dagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens man røyker, slik at røyken stiger ut gjennom gitteret i burkaen? ;-)

Med vennlig hilsen

Bare hvis burkaen er i bomull og ikke polyester!

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

33

• Adriana

11

• morsan

3

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bare hvis burkaen er i bomull og ikke polyester!

Selvsagt! Ev. asbest!

Med vennlig hilsen

Gjest 24sek mellom to innlegg
Skrevet

Selvsagt! Ev. asbest!

Med vennlig hilsen

er du en robot???

Skrevet

er du en robot???

Beklager hvis responstiden ble for lang. Jeg skal se om jeg kan svare hurtigere!

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest speer
Skrevet

er du en robot???

Eller så finnes det 2-3 stk søk, slik som Ole Paus:

Skrevet

Jeg er faktisk mest opptatt av å opprettholde "norske verdier", som at man ikke trakasserer minoriteter, at man lar folk få ha religionsfriheten sin, og ytringsfriheten. Og at man ikke ender opp som en kommuniststat, hvor staten regulerer hvordan vi skal kle oss.

Jeg drar ikke hjem til fundamentalistiske muslimer, like lite som jeg drar hjem til funamentalistiske kristne. Derimot så ligger det i religions- og ytringsfriheten i Grunnloven at også disse skal få lov til å tro på de merkelige tingene de tror på. Uten at vi skal trakassere dem.

Med vennlig hilsen

Men hvor mange kjenner du? Hvor mange muslimske venner har du som du ber hjem til deg og som ber deg hjem til dem? Du forsvarer alt muslimene gjør og jeg har en anelse om at dere ikke har et eneste muslimsk vennepar som ber dere på besøk så egentlig vet du ikke hva du diskuterer for jeg regner ikke med at du har noen FrP venner heller ;o)

Hvor mange år har du feiret Eid? Hvor mange ganger har du tilbrakt kvelden med muslimer på middag under Ramadan. Eller er det slik at ingen muslimer har bedt deg hjem til seg så de er kanskje ikke så vennligsinnet som du innbiller deg

Gjest dadadadadada
Skrevet

Men hvor mange kjenner du? Hvor mange muslimske venner har du som du ber hjem til deg og som ber deg hjem til dem? Du forsvarer alt muslimene gjør og jeg har en anelse om at dere ikke har et eneste muslimsk vennepar som ber dere på besøk så egentlig vet du ikke hva du diskuterer for jeg regner ikke med at du har noen FrP venner heller ;o)

Hvor mange år har du feiret Eid? Hvor mange ganger har du tilbrakt kvelden med muslimer på middag under Ramadan. Eller er det slik at ingen muslimer har bedt deg hjem til seg så de er kanskje ikke så vennligsinnet som du innbiller deg

fikk nesten pustestopp når jeg leste;))

Skrevet

...eh... Jeg var i Indonesia (landet med flest muslimer i verden) så sent som forrige måned (april).

De muslimene jeg kjenner i Norge har vært helt vennlige. Jeg er sikker på at du finner mange "slemme", men det er liksom ikke poenget. Det ville ikke vært OK å trakassere jøder selv om de fleste jøder var sure hele dagen.

Man trenger heller ikke være homofil (eller kjenne noen homofile som ønsker å adoptere barn) for å være for at homofile skal likestilles med heterofile. Slike ting er universelle.

Med vennlig hilsen

Gjest togli
Skrevet

Herre min.... Dette blir så dumt at jeg ikke vet om jeg skal le eller grine..... At folk gidder sier jeg bare....

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei, jeg vil ikke forby noe som helst. Jeg er for ytringsfriheten, men jeg synes den er for verdifull til å misbruke på det som åpenbart kun gjøres for å trakssere og mobbe en religiøs minoritet.

Å tegne karikaturer av Mohammed har ingen mål og mening. Det er kun noen man gjør for å provosere/trakassere.

Maa si meg helt enig med deg her.

Skrevet

''Tror heller det har med å nekte å underordne seg muslimer. For hvorfor skulle noen det?''

Og det gjør vi ved å tegne karikaturer av Mohammed?

Så virkelig smart!

Det viser jo heller at man er (p)sykelig opptatt av ham.

Du slutter aldri og fornekte deg, Sør?

Siden 1998 har du lovpriset muslimene her inne på dette forum.

At du ikke klarer å se den fakta som daglig blir presset i ansiktet på oss, og forsatt skylder på jentene som lar seg bli voldtatt, finner jeg like forkastelig idag i 2010 som jeg gjorde i 1998.

Skrevet

Du slutter aldri og fornekte deg, Sør?

Siden 1998 har du lovpriset muslimene her inne på dette forum.

At du ikke klarer å se den fakta som daglig blir presset i ansiktet på oss, og forsatt skylder på jentene som lar seg bli voldtatt, finner jeg like forkastelig idag i 2010 som jeg gjorde i 1998.

1) Jeg er ateist. Jeg er like lite interesset i å "lovprise" muslimer som kristne.

2) 50% av muslimer er kvinner. Er de også ansvarlig for voldtektene?

Muslimer er like lite ansvarlig for det ANDRE muslimer har gjort, som du er for det andre kristne/nordmenn/europeere har gjort. Eller mener du at du har ansvar for det europeere gjorde med jødene?

hidi, the scorpion
Skrevet

Sør, hvor mange muslimer kjenner du og hvor mange har du daglig omgang med og hvor mange ganger har du vært på middagsbesøk hos noen og f.eks feiret Eid.

Noen ganger så virker det som du ikke kjenner noe særlig til dem, men er bare opptatt av å være politisk korrekt og ha de riktige meningene.

'' Noen ganger så virker det som du ikke kjenner noe særlig til dem, men er bare opptatt av å være politisk korrekt og ha de riktige meningene.''

Så enig, så enig;) Er oppriktig talt dritlei kverruleringen hans og PK-tankene. Tror ikke at fyren har mye personlige erfaringer....(

Skrevet

'' Noen ganger så virker det som du ikke kjenner noe særlig til dem, men er bare opptatt av å være politisk korrekt og ha de riktige meningene.''

Så enig, så enig;) Er oppriktig talt dritlei kverruleringen hans og PK-tankene. Tror ikke at fyren har mye personlige erfaringer....(

Veldig fint hvis du kan diskutere sak, i stedet for tanketomme og kunnskapsløse betraktninger om andre her.

Skrevet

Veldig fint hvis du kan diskutere sak, i stedet for tanketomme og kunnskapsløse betraktninger om andre her.

Er vi ikke for ytringsfrihet her da? ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg bryr meg ærlig talt ikke om dine meninger en plass.....

Gjest Jesuschrist
Skrevet

Ja, dette er et verdifullt bidrag til fred i verden. Og det har selvsagt ikke noe med muslim-hat å gjøre?

Det "merkelige" er at Jyllands Posten ikke turde trykke en lignende Jesus-karikatur i det hele tatt.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/05/456857.html

Det er tydeligvis OK å mobbe et lite mindretall (under 2%) av befolkningen, men de kristne er noe annet.

Men Jesus blir jo trakkasert hele tiden, feks kunstverket "Pisschrist".

Gjest speer
Skrevet

Og ingen av dem har verken hatt noen opptelling, eller har andre tall de kan basere seg på.

Det er et anslag basert på antall innvandrere fra muslimske land. Og konklusjonen er et tallet med all sannsynlighet er mye nærmere 4 eller 2 prosent.

Skrevet

Men Jesus blir jo trakkasert hele tiden, feks kunstverket "Pisschrist".

Ja, og du så hva som skjedde der. Det ble fjernet.

Skrevet

Det er et anslag basert på antall innvandrere fra muslimske land. Og konklusjonen er et tallet med all sannsynlighet er mye nærmere 4 eller 2 prosent.

Ja, men at man er fra Norge betyr ikke at man er kristen, like lite som at man er muslim bare fordi man er fra et muslimsk land.

Og hva med alle barn av muslimer som blir født i (kristne) Norge. Er de kristne, da?

Det korrekte er selvsagt å telle hvor mange som faktisk ER muslimer, slik SSB gjør. Da er svaret litt under 2%.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...