Gå til innhold

Husk Tegn Muhammed-dagen!

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Jeg vet i alle fall at om de hadde trykket Jesuskarikatur hadde man nok fått

de kristne sinte og irriterte, men ikke noe mer enn det. De hadde ikke truet med terror osv....

men skjønner det sitter litt dypere hos muslimer

- en direkte fornærmelse mot deres gud og deres folk.

Kristne en fredeligere rase?

Jeg tror Gud kan forsvare seg selv.

Hvis Allah ikke liker at folk gjør narr av ham, vil han nok straffe

dem det gjelder, hvis han er så allmektig som de sier.

Allah er ikke for vold. Vil han straffe noen gjør han det selv.

Kristne er ikke en rase, men mange. Fredelige var de ikke under andre verdenskrig da de drepte flerfoldige millioner mennesker.

Fredelige var de ikke da denne delen av verden ble kristnet med store blodbad.

Fredelige var de ikke under militærkuppet i Chile.

Fredelige var de ikke da de seilet til Afrika, hentet mennesker som de gjorde til slaver, påla dem å skifte navn, religion og øvrig identitet.

Fredelige har mennesker aldri vært igjennom historien. Jesus og Mohammed ville grått begge to hvis de så hvordan det har gått.

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

33

• Adriana

11

• morsan

3

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet i alle fall at om de hadde trykket Jesuskarikatur hadde man nok fått

de kristne sinte og irriterte, men ikke noe mer enn det. De hadde ikke truet med terror osv....

men skjønner det sitter litt dypere hos muslimer

- en direkte fornærmelse mot deres gud og deres folk.

Kristne en fredeligere rase?

Jeg tror Gud kan forsvare seg selv.

Hvis Allah ikke liker at folk gjør narr av ham, vil han nok straffe

dem det gjelder, hvis han er så allmektig som de sier.

Allah er ikke for vold. Vil han straffe noen gjør han det selv.

Hei,

Men husk at de aller aller fleste av verdens 1,5 millarder muslimer jo nettopp IKKE gjør noe som helst med dette. Det er selvsagt noen få "gærninger" som gjør noe, men de er ikke representative for alle de andre 1,5 milliardene.

Med vennlig hilsen

Skrevet

En undertrykket kvinne kan ikke avgjøre dette selv.

men det tror altså du, og imamene, at dere kan?

Skrevet

...eh... Jeg var i Indonesia (landet med flest muslimer i verden) så sent som forrige måned (april).

De muslimene jeg kjenner i Norge har vært helt vennlige. Jeg er sikker på at du finner mange "slemme", men det er liksom ikke poenget. Det ville ikke vært OK å trakassere jøder selv om de fleste jøder var sure hele dagen.

Man trenger heller ikke være homofil (eller kjenne noen homofile som ønsker å adoptere barn) for å være for at homofile skal likestilles med heterofile. Slike ting er universelle.

Med vennlig hilsen

Jeg kjenner bare snille utlending, jeg gidder da ikke å kjenne de jeg ikke liker. Det gjelder forsåvidt nordmenn og det da ;o)

Skrevet

...eh... Jeg var i Indonesia (landet med flest muslimer i verden) så sent som forrige måned (april).

De muslimene jeg kjenner i Norge har vært helt vennlige. Jeg er sikker på at du finner mange "slemme", men det er liksom ikke poenget. Det ville ikke vært OK å trakassere jøder selv om de fleste jøder var sure hele dagen.

Man trenger heller ikke være homofil (eller kjenne noen homofile som ønsker å adoptere barn) for å være for at homofile skal likestilles med heterofile. Slike ting er universelle.

Med vennlig hilsen

''...eh... Jeg var i Indonesia (landet med flest muslimer i verden) så sent som forrige måned (april).''

Jeg har også vært i Indonesia, dog ikke forså kort tid siden. Men jeg ville aldri funnet på å påberope med noen som helst 'kompetanse' mht muslimer bare fordi jeg har vært i dette landet!!

Skrevet

''...eh... Jeg var i Indonesia (landet med flest muslimer i verden) så sent som forrige måned (april).''

Jeg har også vært i Indonesia, dog ikke forså kort tid siden. Men jeg ville aldri funnet på å påberope med noen som helst 'kompetanse' mht muslimer bare fordi jeg har vært i dette landet!!

Nåja, ikke bare derfor.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...