tjohei Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Når alt er stengt? Husarbeid, gå tur.....Noen forslag? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Vi har rydda i skuffene og skapene til Guttungen, og revet vekk et stygt laminatgulv. Datra er ute og leker, Guttungen spiller Supermario og jeg skal egentlig lese til eksamen. Kjedelig dag. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Først lå jeg til 9.30. Deilig! Spiste frokost uten stress. Så vasket jeg på begge badene og tok inn en klesvask som hadde hengt ute siden i går. Deretter jobbet jeg 2 timer i hagen med å lage i stand et bed. Gravde bort alt som var, fylte på med ny jord (tungt arbeid), og gjødslet med hønsegjødsel og vannet. Ordnet litt ellers i hagen også. Så gikk jeg inn og dusjet, og brette masse tøy og la på plass. Svigermor er på besøk. så hun hadde laget deilig middag. Nå hviler vi voksne mens ungene er ute og leker :-) Fantastisk deilig dag! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Deilig, rolig dag. Sen frokost, tennis, litt surfing, hagesenter, litt hagearbeid... kakebaking (til 17. mai - sukk), kjapp middagslaging og hyggelig middag... så langt! 0 Siter
Axcia Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Har bakt, trent, hatt besøk, sydd, vasket pentøy, rydda, vært med ungene og spilt klinkis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.