Gjest ikke at d gjør noe hehe Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Som seg hør og bør på dol. Jeg fikk oppdatering at .... likte statusen min, men går inn og der står hun ikke. Har hun slettet den da og klikket "liker ikke"? hehe 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har inntrykk av at man ikke alltid kommer dit man skal når man trykker på de oppdateringene... 0 Siter
Gjest opplever også dette Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Har opplevd dette flere ganger, det er tidsforsinkelse. Innleggene pleier komme fram etter en stund. I sjeldne tilfeller har avsender angret seg, og trukket det tilbake, men oftest er det bare tidsforsinkelse. 0 Siter
Gjest Linnea79 Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Du kan kommentere andres statuser, skrive på veggen osv, uten at du trenger å vise dette på din egen vegg. Du kan med andre ord fjerne at du har kommentert noe på din egen side, selv om det vises på veggen til personen du har kommentert hos. Kan rett og slett handle om at vedkommende ikke vil at alle så lett skal se hva han har kommentert til hvem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.