Gå til innhold

Kan man si at ett essay er kvalitativ tilnærming

Anbefalte innlegg

Gjest er jeg på rett spor eller?
Skrevet

? eventuelt på hvilken måte, begrensinger og muligheter.

Gjest segunda
Skrevet

Dette er litt uforståelig. Essay er det du skriver, men kvalitativ tilnærming er forskningsmetode. Mener du at du skal skrive essay om forskning du har foretatt?

Skrevet

Dette er litt uforståelig. Essay er det du skriver, men kvalitativ tilnærming er forskningsmetode. Mener du at du skal skrive essay om forskning du har foretatt?

Litt klossete fremstilling. Tenkte å skrive en essay. Lurte på om en kan skrive i essayet at jeg har brukt en kvalitativ metode for å samle data? Essay for meg er helt nytt, og har ikke satt meg inn i essayets verden.

Gjest segunda
Skrevet

Litt klossete fremstilling. Tenkte å skrive en essay. Lurte på om en kan skrive i essayet at jeg har brukt en kvalitativ metode for å samle data? Essay for meg er helt nytt, og har ikke satt meg inn i essayets verden.

Ja det kan du godt. Det er vanlig.

Skrevet

Ja det kan du godt. Det er vanlig.

ok, tusen takk.

Gjest vet sannlig ikke
Skrevet

Vet du hva kvalitativ metode er, da? Har du brukt kvalitativ metode for å samle inn data?

Skrevet

Et essay er vel måten du framstiller forskningen på, så du kan fremstille både kvalitativ og kvantitativ forskning i et essay. Et essay er ikke kvalitativ tilnærming i seg selv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...