Gjest er jeg på rett spor eller? Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 ? eventuelt på hvilken måte, begrensinger og muligheter. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Dette er litt uforståelig. Essay er det du skriver, men kvalitativ tilnærming er forskningsmetode. Mener du at du skal skrive essay om forskning du har foretatt? 0 Siter
Gjest er jeg på rett spor eller? Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Dette er litt uforståelig. Essay er det du skriver, men kvalitativ tilnærming er forskningsmetode. Mener du at du skal skrive essay om forskning du har foretatt? Litt klossete fremstilling. Tenkte å skrive en essay. Lurte på om en kan skrive i essayet at jeg har brukt en kvalitativ metode for å samle data? Essay for meg er helt nytt, og har ikke satt meg inn i essayets verden. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Litt klossete fremstilling. Tenkte å skrive en essay. Lurte på om en kan skrive i essayet at jeg har brukt en kvalitativ metode for å samle data? Essay for meg er helt nytt, og har ikke satt meg inn i essayets verden. Ja det kan du godt. Det er vanlig. 0 Siter
Gjest er jeg på rett spor eller? Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Ja det kan du godt. Det er vanlig. ok, tusen takk. 0 Siter
Gjest vet sannlig ikke Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Litt klossete fremstilling. Tenkte å skrive en essay. Lurte på om en kan skrive i essayet at jeg har brukt en kvalitativ metode for å samle data? Essay for meg er helt nytt, og har ikke satt meg inn i essayets verden. Vet du hva kvalitativ metode er, da? Har du brukt kvalitativ metode for å samle inn data? 0 Siter
mirami Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Et essay er vel måten du framstiller forskningen på, så du kan fremstille både kvalitativ og kvantitativ forskning i et essay. Et essay er ikke kvalitativ tilnærming i seg selv.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.