Gjest Kikkins Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Skal ha eggerøre, salat, loff, flatbrød og har tenkt til å lage potetsalat også.. Men når jeg ganger opp oppskrifta på potetsalat så blir det 64 poteter til 32 porsjoner.. Må jeg lage så mye potetsalat når det tross alt er mye annet tilbehør? Vil ikke gå tom for noe, men kjipt å bli sittende med mange kg potetsalat til overs også... 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Høres litt mye ut. Du kan sikkert trekke fra 1/3. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Vet ikke eksakt hvilken mengde som trengs, men potetsalat er jo billig, i forhold til spekemat. Sånn sett lite økonomisk å spekulere i mengden potetsalat - jeg ville sikret meg å ha nok av den. 0 Siter
Gjest fattigmor Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Det holder med å koke 30 poteter! Har gjort det mange ganger.Du bruker sikkert en del andre ting i potetsalaten + majones eller cremfraiche, da blir det mer enn nok...når du har alt det andre i tillegg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.