Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp startet på en lavkarbo-diett. Er skeptisk men synes likevel at det er verdt forsøket. Har noen av dere positive erfaringer med denne kuren?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er enkelt å gå ned i vekt på lavkarbo. Problemet er om man ser på det som en kur, og så går over til normal kost etterpå - da legger man på se igjen :)

Skrevet

Jeg har 'gått på' lavkarbomat i snart 9 mnd. - og har gått ned i overkant av 30 kg .... så det har vært veldig effektivt for meg.

Jeg ser på dette som en omlegging av livsstilen og ikke en slankekur. Kommer til å være bevisst på karbohydrater i laaaang tid. Er fast bestemt på å greie å holde vekta, som fortsatt peker nedover om enn i sakte tempo nå i forhold til i starten.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...