Gjest Ulvinnen Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Det er en underordnet stilling, så -medhjelper eller -asistent ville være riktig benevnelse. F.eks "kontormedhjelper" eller "kontorassistent", eventuelt bytte ut "kontor-" delen med noe annet. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Daglig leder har foreslått ordet "kontorleder", men det høres helt på trynet ut i mine ører. Stillingen hennes er "Administrajonsmedarbeider", og i den inngår sentralbord, litt økonomi, administrasjon og så denne diffusen greia da,,,, Kan ikke skrive alt det jeg skrev i første innlegg... Ka du syns? Passer kontorleder??? ''Passer kontorleder??? '' Nei, det synes jeg ikke passer om personen ikke har noe formelt ansvar, kontorleder høres ut til å tilsvare kontorsjef. Vedlikeholdsansvarlig..? Så begrenser man i hvertfall ansvarsomårdet. 0 Siter
Mirabell Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Kontorassistent med ansvar for forvaltning av materiell servicetjenester? 0 Siter
Elis31 Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Dette heter jo sekretær i dag. Den som har dårligst betalt, men gjør alt for andre. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Takk. For meg høres "kontorleder" ut som en antikvarisk betegnelse på det v nå kaller avdelingsleder. Jeg er denne jentas avdelingsleder, og kan ikke ha en "kontorleder" under meg, men jeg kan ha en som har det praktiske ansvaret for at ting er på plass og fungerer. Hva søren skal denne oppgaven hete da? Ansvarlig for kontorets daglige drift? 0 Siter
Adriana Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Driftskoordinator Driftansvarlig Vedlikeholdsansvarlig Drift- og vedlikeholdsansvarlig 0 Siter
Elis31 Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Sekretær med ansvar for innkjøp og annet praktisk forefallende. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Servicemedarbeider? Servicemedarbeider var jo kanskje et dekkende ord ja! Takk! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Sekretær med ansvar for innkjøp og annet praktisk forefallende. Noen på kontoret like ikke ordet sekretær.... Sentralbordtjeneste ble forresten en stund kalt for førstelinje rådgiving.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Driftskoordinator Driftansvarlig Vedlikeholdsansvarlig Drift- og vedlikeholdsansvarlig Takk for gode innspill - jeg skal drømme om alternativene i natt ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Dette heter jo sekretær i dag. Den som har dårligst betalt, men gjør alt for andre. ''Dette heter jo sekretær i dag. Den som har dårligst betalt, men gjør alt for andre.'' Ja - er det ikke egentlig slike ting osm inngår i stillingen sekretær? Men ordet sekretær er ikke helt spiselig hos et par hos oss.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Kontorassistent med ansvar for forvaltning av materiell servicetjenester? ''Kontorassistent med ansvar for forvaltning av materiell servicetjenester?'' Ikke dumt. Takk for innspill! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Poteten..... ;-P Poteten ja - eller mauren :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Poteten ja - eller mauren :-) Høres hakket "finere" ut med mauren faktisk 0 Siter
Elis31 Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Noen på kontoret like ikke ordet sekretær.... Sentralbordtjeneste ble forresten en stund kalt for førstelinje rådgiving.... Førstelinje ja, men rådgivning....gosj... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.