Gå til innhold

joggesko på 17 mai

Gjest gnagsår og pen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

brilleslangen

Joggesko til bunad o.l reagerer jeg på ja.. Men om man har forholdsvis nye og lite slitte joggesko , helst rene, til en litt pen bukse, så synes jeg det er greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, forholdsvis nye joggesko er greit og smart! 17.maitoget her i byen går så langt at barn i nye pensko vil få skikkelige gnagsår. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de bør gå i gode sko som de har brukt flere ganger tidligere. Joggesko er helt greit, i hvert fall i Oslo hvor de går mange km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

De bør gå i sko som er behagelige. Bunad og joggesko er ikke pent, men til dress feks er det helt ok, Helst nye reine joggeko vel og merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reagerer hvis de er slitte, skitne og også dersom de er alt for "sports-joggesko-aktige". Det finnes sko av joggesko-typen som er litt penere, mer som fritidssko enn joggesko.

Hos oss går de flere km i toget, og pensko som man ikke har gått inn fordi sist man brukte pensko var i jula er dermed uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggesko må a være helt greit 17. mai, jeg synes ikke nasjonaldagen skal ødelegges av gnagsår. 17. mai er absolutt dagen for gode sko.

Men det er selvfølgelig en fordel at det er rene og pene joggesko, helst ikke i de mest skrikende fargene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Jeg sender ikke ungene mine ut på 2,5 km togtur med pensko på beina. Det viktigste er å komme seg helskinnet gjennom :)

Jeg nekter også å gå på meg gnagsår for nasjonaldagens skyld. Bunadskoene mine er heldigvis så gode å gå i at det ikke er noe problem, men hadde de ikke vært det, hadde jeg stilt i noe mindre pent, jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Reagerer og reagerer... vel, jeg syns ikke det er pent med type joggesko med demping etc, så jr har pleid å få sneakers til sommeren. De er gode å gå i, vil blir brukt siden, og ser kule ut til dressen. Da jr konfirmerte seg nå hadde sikkert 1/3 av gutta Converce til dressen, fint det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer sjelden på hva andre har på seg. I utgangspunktet synes jeg man skal ha pensko på 17. mai, men ikke for en hver pris.

Selv hadde jeg en betennelse i en fot i fjor og endte dagen med svarte joggesko til bunaden (begynte med bunadsko, da). Nå ser værmeldingen ikke så verst ut i år, men tidligere i uken da det var kaldt og ufyselig, begynte jeg å vurdere å la barna bruke sine svarte cherrox til korpsuniformene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Guttungen går i svarte joggesko. Er det en ting jeg ikke gidder å krangle med ham om, så er det valg av sko på 17. mai så lenge de er svarte, det er kravet til korpsuniformen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har for lengst gitt opp kampen om de peneste klærne på 17. mai.

Et par nye pene joggesko synes jeg er helt greit.

Vonde sko er alltid utgreit, pene eller ikke.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Nei, det reagerer jeg ikke på. Mine barn har også ofte brukt joggesko 17. mai.

Men det finnes joggesko som ikke nødvendigvis har grelle farger og blinking, da.... Og de bør jo være rene og hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inngåtte joggesko eller andre inngåtte gode sko er det eneste riktige. Så kan de heller skifte til pensko etterpå:-) Det gjelder også til bunad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...