Gjest gnagsår og pen Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Reagerer du på om barn går i joggesko på 17 mai? Bør de gå i pensko denne dagen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Joggesko til bunad o.l reagerer jeg på ja.. Men om man har forholdsvis nye og lite slitte joggesko , helst rene, til en litt pen bukse, så synes jeg det er greit.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Nei, forholdsvis nye joggesko er greit og smart! 17.maitoget her i byen går så langt at barn i nye pensko vil få skikkelige gnagsår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Nei, de bør gå i gode sko som de har brukt flere ganger tidligere. Joggesko er helt greit, i hvert fall i Oslo hvor de går mange km. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 De bør gå i sko som er behagelige. Bunad og joggesko er ikke pent, men til dress feks er det helt ok, Helst nye reine joggeko vel og merke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Tja, nye og pene joggesko er ok, ellers synes jeg det er finest med pensko denne dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg reagerer hvis de er slitte, skitne og også dersom de er alt for "sports-joggesko-aktige". Det finnes sko av joggesko-typen som er litt penere, mer som fritidssko enn joggesko. Hos oss går de flere km i toget, og pensko som man ikke har gått inn fordi sist man brukte pensko var i jula er dermed uaktuelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Joggesko må a være helt greit 17. mai, jeg synes ikke nasjonaldagen skal ødelegges av gnagsår. 17. mai er absolutt dagen for gode sko. Men det er selvfølgelig en fordel at det er rene og pene joggesko, helst ikke i de mest skrikende fargene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg sender ikke ungene mine ut på 2,5 km togtur med pensko på beina. Det viktigste er å komme seg helskinnet gjennom Jeg nekter også å gå på meg gnagsår for nasjonaldagens skyld. Bunadskoene mine er heldigvis så gode å gå i at det ikke er noe problem, men hadde de ikke vært det, hadde jeg stilt i noe mindre pent, jeg også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Reagerer og reagerer... vel, jeg syns ikke det er pent med type joggesko med demping etc, så jr har pleid å få sneakers til sommeren. De er gode å gå i, vil blir brukt siden, og ser kule ut til dressen. Da jr konfirmerte seg nå hadde sikkert 1/3 av gutta Converce til dressen, fint det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg reagerer sjelden på hva andre har på seg. I utgangspunktet synes jeg man skal ha pensko på 17. mai, men ikke for en hver pris. Selv hadde jeg en betennelse i en fot i fjor og endte dagen med svarte joggesko til bunaden (begynte med bunadsko, da). Nå ser værmeldingen ikke så verst ut i år, men tidligere i uken da det var kaldt og ufyselig, begynte jeg å vurdere å la barna bruke sine svarte cherrox til korpsuniformene ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Guttungen går i svarte joggesko. Er det en ting jeg ikke gidder å krangle med ham om, så er det valg av sko på 17. mai så lenge de er svarte, det er kravet til korpsuniformen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Guttungen har fått svarte joggesko. Datteren min har finsko. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg har for lengst gitt opp kampen om de peneste klærne på 17. mai. Et par nye pene joggesko synes jeg er helt greit. Vonde sko er alltid utgreit, pene eller ikke. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Nei, det reagerer jeg ikke på. Mine barn har også ofte brukt joggesko 17. mai. Men det finnes joggesko som ikke nødvendigvis har grelle farger og blinking, da.... Og de bør jo være rene og hele. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Inngåtte joggesko eller andre inngåtte gode sko er det eneste riktige. Så kan de heller skifte til pensko etterpå:-) Det gjelder også til bunad. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jepp - det gjør jeg Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg reagerer om de går med joggesko til bunad eller dress. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.