Gå til innhold

Hvor ung/gammel var du da dine barn ble født?

Anbefalte innlegg

Gjest lilja (den opprinnelige)
Skrevet

22, 24, 30, 33.

Fortsetter under...

Gjest Elextra
Skrevet

Oi, her var det mange unge mødre!

Jeg var vel 36 og 38.

Annonse

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg var 18 år, fylte 19 ett godt halvår etterpå.

Skrevet

22 (nesten 23) og 27. Er mest sannsynlig ferdig nå :)

Gjest segunda
Skrevet

22 (nesten 23) og 27. Er mest sannsynlig ferdig nå :)

Du er ung og kan få flere;-)

Skrevet

Du er ung og kan få flere;-)

Ja, men ønsket er ikke der :) Familien vår føles komplett. Men som barna mine viser - uhell skjer og folk forandrer seg, så hvem vet.

Annonse

Gjest dadadadadada
Skrevet

Ja, men ønsket er ikke der :) Familien vår føles komplett. Men som barna mine viser - uhell skjer og folk forandrer seg, så hvem vet.

bare banet du jo

Gjest segunda
Skrevet

Jeg fikk to barn selv og sa at det var nok. Det var det også, og jeg er over fruktbar alder nå.

Jeg fikk ofte høre at jeg var ung og kunne få flere, og i hvert fall greide jeg ikke å la meg sterilisere som jeg tenkte noen ganger på i tilfelle jeg ville ønske meg flere siden jeg var ung.

To barn er fint;-) Jeg har to flotte barn.

Skrevet

Jeg fikk to barn selv og sa at det var nok. Det var det også, og jeg er over fruktbar alder nå.

Jeg fikk ofte høre at jeg var ung og kunne få flere, og i hvert fall greide jeg ikke å la meg sterilisere som jeg tenkte noen ganger på i tilfelle jeg ville ønske meg flere siden jeg var ung.

To barn er fint;-) Jeg har to flotte barn.

Ja, her skal mest sannsynlig samboer sterilisere seg om ikke lenge, så om kun kort tid er nok avgjørelsen tatt for godt uansett :)

Folk får mene hva de vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...