Gå til innhold

Å NEI glemte rømme!

Anbefalte innlegg

Gjest Luksusproblem
Skrevet

Kommer sliten hjem sent om ettermiddagen etter jobb og helgehandel. Tar en liten trim over hagen en lett vask over gulvene før helgen enedelig kan nytes. Hiver meg i dusjen og hopper oppi pysjen;) Går så i gang med å lage helgekosmaten som er taco :)

SÅ viser det seg at jeg har glemt å kjøpe rømme..

Spørsmålet ble da om jeg skulle hoppet ut idyllen og ut av pysjen for å småjogge den 15 min lange turen til butikken før den stengte, eller godta mangelen på rømme og tatt fredagskvelden uten rømme til tacoen og chipsdippen...

Jeg valgte det siste, og fredagskvelden ble jo forsåvidt bra, men gu hvor irriterende når du endelig skal ha en avslappet og herlig alenekveld og så blir den ikke helt perfekt! B-)

Hva gjør dere når dere er klar til å ta helg og så glemmer dere "rømmen" helt på slutten?

trollemor;o)
Skrevet

Liker ikke rømme, men det kan jo tenkes at jeg glemmer andre viktige ting. Da kjører jeg til butikken og kjøper det jeg trenger og lager ikke noe stort nummer utav det.

Gjest prust
Skrevet

hvis jeg har glemt noe sånt, orker jeg som regel ikke å stresse bort på butikken i full fart....

Gjest Klarer meg uten også
Skrevet

Hvis jeg føler det er veldig viktig så hopper jeg i en joggedress eller noe og kjører til butikken. Er mannen hjemme så kjører han for han bryr seg spøtt om å måtte ut igjen.

Når det gjelder rømme til tacco så hadde jeg ikke giddet, glemmer vi det så bruker vi dressinger som rømmedressing, hvitløksdressing ol som vi "alltid" har i kjøleskapet :)

Gjest Elextra
Skrevet

Spørs litt hvor ille mangelen er, eventuelt stikker vi ut på nærbutikken som ligger 150 meter unna og som har kveldsåpent.

Skrevet

''Hva gjør dere når dere er klar til å ta helg og så glemmer dere "rømmen" helt på slutten?''

Hvis det jeg har glemt er en viktig ingrediens, tar jeg bilen og kjører til butikken. Hvis min mann er hjemme, drar kanskje han ut.

Hvis det "bare" er rømme til tacoen, tror jeg ikke jeg hadde giddet det..

Skrevet

Slapp av! Ta en tjall så blir alt mye bedre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...