Gjest Inntil videre frisk selv.. Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Først ble sønnen min (10 år) syk med høy feber sist mandag og han er fortsatt syk. Så begynte lillesøster (7 år) to dager etter, og hun også er fortsatt syk. Feber 39- 40 grader, hoste, snørr etter hvert og sterk sykdomsfølelse. Litt oppkast. Nå får jeg høre at nokså mange rundt her har det samme, og barna er syke i opptil 14 dager. Virker for meg som at dette er influensa, men vi er vel fullstendig utenfor influensasesong, er vi ikke? Går dette flere steder i landet? Bor i Akershus selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiya Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg er bosatt langt unna deg, og har hatt det samme som sønnen din i over tre uker nå. Det samme har sønnen i huset og et par kollegaer på jobb. Jeg har vært hjemme fra jobb en dag, gått tidlig en dag, men burde sikkert vært hjemme en uke. Jeg er slapp og trøtt og her forleden morgen tenkte jeg seriøst at jeg hadde fått ME... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smekka Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg også...i flere uker. Ser ikke ut til å bli kvitt det. Bor på østlandet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.