Gjest sovecathlindyr Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Jeg har kommet inn i en sovetilstand, der jeg bare kan sove og sove. Jeg har sovet masse og er like trøtt. Har klart å stå opp men gjesper og gjesper og kroppen vil sove, og i allefall vil den ligge og hvile. Hva kan jeg gjøre for å bli mer opplagt? Det er dumt å sove bort flere dager. Men jeg er altså så trøtt...... gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp 0 Siter
Gjest Doktoronlise Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Noen ganger kan det være lurt å lytte til kroppen sin, og faktisk bare sove så mye som den ber om. Er det derimot muligheter for en depresjon, bør du legge til litt mer "tvang" - ut på tur osv )Sov godt 0 Siter
Humatus Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Har du sjekket om du kan ha noen allergier? 0 Siter
cathlin Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Noen ganger kan det være lurt å lytte til kroppen sin, og faktisk bare sove så mye som den ber om. Er det derimot muligheter for en depresjon, bør du legge til litt mer "tvang" - ut på tur osv )Sov godt Det er sannsynligvis noe depressivt Zzzzzzzzzzzzzz 0 Siter
cathlin Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Har du sjekket om du kan ha noen allergier? jeg har kåll på allergiene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.