Gå til innhold

Hva motvirker trøtthet?

Anbefalte innlegg

Gjest sovecathlindyr
Skrevet

Jeg har kommet inn i en sovetilstand, der jeg bare kan sove og sove. Jeg har sovet masse og er like trøtt. Har klart å stå opp men gjesper og gjesper og kroppen vil sove, og i allefall vil den ligge og hvile.

Hva kan jeg gjøre for å bli mer opplagt? Det er dumt å sove bort flere dager. Men jeg er altså så trøtt......

gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp

Gjest Doktoronlise
Skrevet

Noen ganger kan det være lurt å lytte til kroppen sin, og faktisk bare sove så mye som den ber om. Er det derimot muligheter for en depresjon, bør du legge til litt mer "tvang" - ut på tur osv :))Sov godt :)

Skrevet

Noen ganger kan det være lurt å lytte til kroppen sin, og faktisk bare sove så mye som den ber om. Er det derimot muligheter for en depresjon, bør du legge til litt mer "tvang" - ut på tur osv :))Sov godt :)

Det er sannsynligvis noe depressivt Zzzzzzzzzzzzzz

Skrevet

Har du sjekket om du kan ha noen allergier?

jeg har kåll på allergiene

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...