Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han spikrer og hammrer til alle døgnets tider. Han bygger hus. Jeg skulle gjerne skyte han!

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Be ham om å kjøpe kompressor og spikerpistol, da hører du ikke en lyd.

Skrevet

Jeg har ofte gått å tenkt på det, alt jeg ikke fikk fortalt. Det er så mye jeg skulle ha sagt han, men tiden gitt så alt for fort. Han er det verste som har hendt meg.

Gjest sementhøvv
Skrevet

Det nok mer synd på den snekrende, som har et kjerringskinn som deg til nabo.

Gjest sementhøvv
Skrevet

Jeg har ofte gått å tenkt på det, alt jeg ikke fikk fortalt. Det er så mye jeg skulle ha sagt han, men tiden gitt så alt for fort. Han er det verste som har hendt meg.

''Han er det verste som har hendt meg.''

Da har du hatt et godt liv!

Skrevet

Det nok mer synd på den snekrende, som har et kjerringskinn som deg til nabo.

Kjerring..? Jeg tror Oldbjørg er en mann jeg! :0) Skal vi lage en gjettekonkurranse?!

Skrevet

Kjerring..? Jeg tror Oldbjørg er en mann jeg! :0) Skal vi lage en gjettekonkurranse?!

Jeg er lesbisk og jeg hater menn, så ikke kall meg en mann!

Gjest Handygirl
Skrevet

Øøøøhm...., kompressor og spikermaskin bråker jo _virkelig_. Men det var kanskje det som var poenget ditt ;)

Gjest Handygirl
Skrevet

''Han er det verste som har hendt meg.''

Da har du hatt et godt liv!

Skriver under på den..!!

Skrevet

Øøøøhm...., kompressor og spikermaskin bråker jo _virkelig_. Men det var kanskje det som var poenget ditt ;)

En kompressor som "lader" bråker noe helt forferdelig ja.

Gjest høstløv
Skrevet

Nei, det bråker ikke. Vår nabo har nettopp fått huset sitt panelt om igjen og vi hørte ikke et hammerslag. Det gikk fire snekkere og jobbet på huset, men vi hørte ikke en lyd.

Skrevet

Ikke en lyd? Joda, i det kompressoren lader bråker den og i det man skyter inn en spiker kommer det også lyd, dog ikke så mye som med hammer og spiker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...