Oldbjørg Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Han spikrer og hammrer til alle døgnets tider. Han bygger hus. Jeg skulle gjerne skyte han! 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Be ham om å kjøpe kompressor og spikerpistol, da hører du ikke en lyd. 0 Siter
Oldbjørg Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Skrevet 15. mai 2010 Be ham om å kjøpe kompressor og spikerpistol, da hører du ikke en lyd. Jeg har ofte gått å tenkt på det, alt jeg ikke fikk fortalt. Det er så mye jeg skulle ha sagt han, men tiden gitt så alt for fort. Han er det verste som har hendt meg. 0 Siter
Gjest sementhøvv Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Det nok mer synd på den snekrende, som har et kjerringskinn som deg til nabo. 0 Siter
Gjest sementhøvv Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Jeg har ofte gått å tenkt på det, alt jeg ikke fikk fortalt. Det er så mye jeg skulle ha sagt han, men tiden gitt så alt for fort. Han er det verste som har hendt meg. ''Han er det verste som har hendt meg.'' Da har du hatt et godt liv! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Det nok mer synd på den snekrende, som har et kjerringskinn som deg til nabo. Kjerring..? Jeg tror Oldbjørg er en mann jeg! :0) Skal vi lage en gjettekonkurranse?! 0 Siter
Oldbjørg Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Skrevet 16. mai 2010 Kjerring..? Jeg tror Oldbjørg er en mann jeg! :0) Skal vi lage en gjettekonkurranse?! Jeg er lesbisk og jeg hater menn, så ikke kall meg en mann! 0 Siter
Gjest Handygirl Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Be ham om å kjøpe kompressor og spikerpistol, da hører du ikke en lyd. Øøøøhm...., kompressor og spikermaskin bråker jo _virkelig_. Men det var kanskje det som var poenget ditt 0 Siter
Gjest Handygirl Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 ''Han er det verste som har hendt meg.'' Da har du hatt et godt liv! Skriver under på den..!! 0 Siter
Oldbjørg Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Skrevet 16. mai 2010 Øøøøhm...., kompressor og spikermaskin bråker jo _virkelig_. Men det var kanskje det som var poenget ditt En kompressor som "lader" bråker noe helt forferdelig ja. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Øøøøhm...., kompressor og spikermaskin bråker jo _virkelig_. Men det var kanskje det som var poenget ditt Nei, det bråker ikke. Vår nabo har nettopp fått huset sitt panelt om igjen og vi hørte ikke et hammerslag. Det gikk fire snekkere og jobbet på huset, men vi hørte ikke en lyd. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Be ham om å kjøpe kompressor og spikerpistol, da hører du ikke en lyd. Ikke en lyd? Joda, i det kompressoren lader bråker den og i det man skyter inn en spiker kommer det også lyd, dog ikke så mye som med hammer og spiker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.