Gjest karise Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Jeg må ofte legge opp buksene mine da jeg ikke er så høy. Men jeg får det aldri så pent som en ny bukse ser ut. I klesbutikkene får jeg noen ganger tips om at de har skreddere som kan legge opp buksen for meg. Det vil bli like pent som en ny bukse. Jeg pleier å si nei takk. Grunnen er at jeg er så redd for at de skal måle lengden min og stikke meg med de knappenålene som de kanskje bruker for å måle med. Er det noen som får buksene lagt opp i butikken? Hvordan gjør de det når de skal måle hvor mye de skal klippe av? Blir det brukt knappenåler? 0 Siter
Oldbjørg Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Kjøp deg en billig symaskin på Clas Ohlson og gjør det selv, det er ikke vanskelig! 0 Siter
astridny Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Hei. Trur de bruker 1-2 knappenåler,og jeg kan love deg at de stikker ikke deg. :-) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Jeg pleier å gjøre det selv og bruker alltid knappenåler. Har aldri stikket meg selv. 0 Siter
Angustia Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Hei karise! Du er heldig som har dette tilbudet, det er ikke lenger en selvfølge over det ganske land! Husker ikke når vi sist fikk tilbudet, men det blei uansettt MYE bedre enn om jeg hadde gjørt det sjøl (og jeg har symaskin:-( ) Ikke tenk på nåler; de er profesjonelle. LYKKE TIL :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.