Gå til innhold

max alder for å lage barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ikke signatur i dag

Jeg synes det er riktig å la naturen bestemme. Liker ikke at man tukler med den og derfor synes jeg at kvinner i min alder (femtiårene) er for gamle til å få barn.

Jeg er ennå ikke kommet i menopausen og er fremdeles i fruktbar alder iflg. min gynekolog. Jeg er 57 år og hvis jeg lar naturen bestemme, kan jeg ennå få barn.

Jeg er enig med deg i at når en er blitt 57 år er en for gammel til å få småbarn. Jeg gleder meg over å ha barnebarn.

Gjest segunda

Jeg er ennå ikke kommet i menopausen og er fremdeles i fruktbar alder iflg. min gynekolog. Jeg er 57 år og hvis jeg lar naturen bestemme, kan jeg ennå få barn.

Jeg er enig med deg i at når en er blitt 57 år er en for gammel til å få småbarn. Jeg gleder meg over å ha barnebarn.

Jeg er noen år yngre enn deg og har vært i overgangsalderen i noen år. Jeg synes vi er for gamle til å få barn, men jeg ser frem til å få barnebarn.

Jeg har sluttet å bruke prevensjon siden jeg ikke er fruktbar lenger, og det ville aldri falle meg inn å tukle noe med det. Men nå har jeg to herlige voksne barn;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...