Gjest togli Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Er det noen bombe at du har 17-maiantrekkene klare til påske!? ;P Hehe De er klare hele året Bunad er bunad 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg jobbet på fredag. Måtte bare få unna handlinga først, er jo stengt i morgen:-) Jeg hater å måtte fly til byen, når jeg hadde sett for meg at jeg skulle slippe, men slik er livet. Jeg har litt lett for å kave meg opp egentlig. Begynner å stresse helt uten grunn. Det er helt grusomt å handle når det er fullt av folk! Jeg dro veldig tidlig til byen i går for å gjøre unna den siste handlingen (håper jeg fikk med meg alt...). Om du kjenner det oppkavet, klarer du å ta deg 1 minutt til å bare puste dypt? Det hjelper ofte 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 ''Hm, hvor ble det av halve tråden - slettet?'' Tydeligvis, også jeg som prøvde å svare "saklig" for en gangs skyld :-) Alt går med i dragsuget når man først sletter :-) 0 Siter
Angustia Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Alt går med i dragsuget når man først sletter :-) Ikke sant :-) Var litt ergelig da jeg hadde brukt 10 minutter i en sein nattetime på å prøve å skrive et konstruktivt, upartisk svar til begge, posta det og vips: borte... Men sikkert like greit at denne delen av tråden er sletta, ja. God 17. mai til deg og dine! 0 Siter
morsan Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Ikke sant :-) Var litt ergelig da jeg hadde brukt 10 minutter i en sein nattetime på å prøve å skrive et konstruktivt, upartisk svar til begge, posta det og vips: borte... Men sikkert like greit at denne delen av tråden er sletta, ja. God 17. mai til deg og dine! Takk i lige måde :-) Nå er flagg og skjorter strøket for morgendagen. Mat skal vi ikke ha hjemme, bortsett fra frokost, så det ble lite førebuingar i år. :-) 0 Siter
Angustia Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Takk i lige måde :-) Nå er flagg og skjorter strøket for morgendagen. Mat skal vi ikke ha hjemme, bortsett fra frokost, så det ble lite førebuingar i år. :-) Takk! Samme her (til og med flaggene er nystrøket, wow!), derfor henger jeg på DOL noen minutter til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.