Gjest Detaljfriik Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Har dere noengang glemt å skrive "med vennlig hilsen" og "Mvh"? Forøvrig synes jeg det er hyggelig og pent å se på- Og dere kan liksom frese fra dere uten å være ekle. For dere henter dere alltid fint inn igjen med den "signaturen" 0 Siter
Sør Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg glemmer det av og til, og noen ganger gidder jeg ikke, men vanligvis er det med. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg glemmer det av og til, og noen ganger gidder jeg ikke, men vanligvis er det med. Med vennlig hilsen Har lagt merke til at du har det med. Og når du ikke har det med, tenker jeg at du er meget provosert/irritert. ;-) 0 Siter
Widder Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Det jeg liker med Sør. Jeg har hatt mange gode samtaler med PieLill, hvorfor henge seg opp i dette? Det gjelder vel mange, det, at de avslutter med mvh?? (Både her og i rl).. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.