laban Skrevet 11. mai 2024 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Laban jeg spurte deg om et spørsmål Anonymkode: 6d825...4cb Jeg vet ikke hvor det ble av Sør & co. Man kunne ha "engangs-nick" den gangen, altså svare under et annet enn det faste, uten å være "anonym bruker". Trådstarter her er trolig et eksempel på det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 Skrevet 11. mai 2024 laban skrev (14 minutter siden): Jeg vet ikke hvor det ble av Sør & co. Man kunne ha "engangs-nick" den gangen, altså svare under et annet enn det faste, uten å være "anonym bruker". Trådstarter her er trolig et eksempel på det. Hvorfor går det ikke an nå da? Anonymkode: 6d825...4cb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. mai 2024 Skrevet 11. mai 2024 laban skrev (19 minutter siden): Er det virkelig alltid andre flagg i en grad man legger merke til? Ja det er det her, det er ikke så stort tog da. Syns det er en uting. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 Skrevet 11. mai 2024 Gjest fargerikt-.fellesskap skrev (På 16.5.2010 den 10.57): Jeg blir litt småkvalm av all nasjonalismen på denne dagen. Skulle ønske togene kunne bestå av all verdens flagg og folkedrakter, en dag for å bygge broer mellom alle folkeslag. Fordi 17. mai er Norges nasjonaldag, ikke FN-dagen. Anonymkode: 2ef37...414 0 Siter
laban Skrevet 11. mai 2024 Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor går det ikke an nå da? Anonymkode: 6d825...4cb Reglene har blitt endret siden da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 Skrevet 11. mai 2024 laban skrev (1 time siden): Reglene har blitt endret siden da Det er heller ikke mulig med den nye forum-softwaren. Anonymkode: 2ef37...414 0 Siter
laban Skrevet 12. mai 2024 Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er heller ikke mulig med den nye forum-softwaren. Anonymkode: 2ef37...414 Det stemmer nok. 0 Siter
Manakins Skrevet 12. mai 2024 Skrevet 12. mai 2024 Jeg har bidratt slik man skal i mange år og kjenner at nå er det nok for meg. Jeg liker stillhet og sitter heller i ro og gleder meg over dagen, enn å være med i mylderet av bråk. Nå er det min tur til å få det slik jeg vil. Hurra! 0 Siter
christensen1365381166 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden On 5/16/2010 at 2:10 PM, Sør said: Vi har ikke en egen nasjonaldag, men en grunnlovsdag. Beklager, men det er reinspikka tull. 17. mai er Norges nasjonaldag – punktum. Vi feirer ikke bare et dokument, men fødselen av den norske staten, nasjonen og folkestyret. Det er dagen Norge erklærte seg som en selvstendig nasjon i 1814. Dette språklige flisespikkeriet handler ikke om fakta, men om ideologi. Når man nekter å bruke begrepet «nasjonaldag», handler det ofte om en allergi mot nasjonalstaten som idé. Det er ikke opplysning, det er utvisking av historisk og politisk virkelighet. Man kan være kritisk til nasjonalisme – men da får man være det åpent, ikke forsøke å snikrevidere språket og historieforståelsen vår. 17. mai er vår nasjonaldag. Sånn er det bare. 0 Siter
laban Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden christensen1365381166 skrev (3 timer siden): Dette språklige flisespikkeriet handler ikke om fakta, men om ideologi. Antakelig. Og de som elsket den type diskusjon, inkludert den du siterer, forlot DOL for mange år siden. Av en eller annen grunn gjenopplives denne tråden fra 2010 til stadighet rundt midten av mai. Det går an å starte en ny hvis man vil ha debatt om flagg eller andre 17. mai-tema. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 38 minutes ago, laban said: Av en eller annen grunn gjenopplives denne tråden fra 2010 til stadighet rundt midten av mai. Tilfeldig? Neppe. Anonymkode: 2ef37...414 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.