trine-lisa Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har kjøpt minipris billetter til NSB på feil dato og får de ikke omgjort. Noen som vet om jeg kan selge dem? I så fall hvordan? 0 Siter
mah-jong Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har solgt flybilletter på Finn.no flere ganger, det fungerer ihvertfall når billettene er i forbindelse med høytider etc hvor det blir fort utsolgt, og folk derfor er desperate nok til å komme på at det kanskje går ann å finne billetter på Finn.no. :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Hos NSB kan du da endre eller avbestille billettene helt fram til rett før avreise? 0 Siter
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Har sett noen ganger at det i lokal avisen står privat annonser med nsb minipris billetter til salgs. Prøv det, du. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Hos NSB kan du da endre eller avbestille billettene helt fram til rett før avreise? Ikke minipris. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.