Gå til innhold

Beste pleiende fuktighetskrem

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

for meg rundet 40 er...?

Har brukt Clarins' produkter, (og noe Kanebo) og er i og for seg fornøyd med dem, men har lyst på litt fornyelse.

Tips mottas med takk!

Gjest Elextra
Skrevet

Dermalogica :)

Ja, mange anbefaler det merket, og jeg har vel så vidt noe derfra jeg også... Noen spesiell type, eller?

mariaflyfly
Skrevet

Ja, mange anbefaler det merket, og jeg har vel så vidt noe derfra jeg også... Noen spesiell type, eller?

Aner ikke, jeg veit null om slike ting. Jeg tror det er den som heter Skin soothing cream jeg bruker. Den lukter veldig fresht, er lett å smøre ut, trekker veldig raskt inn i huden, blir ikke fet og ekkel og er utrolig drøy.

Jeg bestiller på www.lookfantastic.com

Skrevet

Dermalogica :)

Dermalogica er bra, syns bare det er så dyrt. Skulle ønske tollgrensen ble hevet.

Nå er jeg ikke 40, men syns bioterm funker bra. I alle fall bedre enn vichy.

candyqueen_83
Skrevet

Aner ikke, jeg veit null om slike ting. Jeg tror det er den som heter Skin soothing cream jeg bruker. Den lukter veldig fresht, er lett å smøre ut, trekker veldig raskt inn i huden, blir ikke fet og ekkel og er utrolig drøy.

Jeg bestiller på www.lookfantastic.com

Jeg har bare prøvd en fra Dermalogica, men likte den ikke. Kan godt være jeg brukte en som var feil til min hud da. Er noen år siden.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ville brukt Decleor. De har kremer for 30+ og 40 +. Disse er 40 + :

http://www.decleor.com/gamme-produit.php?id=9

Bør kjøpes på nett, de er utrolig dyre i salong syns jeg.

www.feelunique.com og www.cheapsmells.com er de billigste butikkene.

Takk for tips, har hørt positivt om det merket også :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ville brukt Decleor. De har kremer for 30+ og 40 +. Disse er 40 + :

http://www.decleor.com/gamme-produit.php?id=9

Bør kjøpes på nett, de er utrolig dyre i salong syns jeg.

www.feelunique.com og www.cheapsmells.com er de billigste butikkene.

Har de Decleor på taxfree eller bare i salong og på nett?

candyqueen_83
Skrevet

Ikke på Gardermoen, men på noen utenlandske flyplasser. Jeg tror de selger det på flyplasser i England. I Norge kan Decleor kun selges på hudpleiesalonger.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg ser de anti-age produktene fra Decleor er ganske dyre på nett også. Fra 500 kr for 50 ml. Vet ikke om de er så mye annerledes enn de andre produktene egentlig. Jeg er kjempefornøyd med Hydra Floral, og den koster jo under 200 kr på nett. Skulle tro det var gull i anti-age kremer :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke på Gardermoen, men på noen utenlandske flyplasser. Jeg tror de selger det på flyplasser i England. I Norge kan Decleor kun selges på hudpleiesalonger.

Ok, takk for tips :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ser de anti-age produktene fra Decleor er ganske dyre på nett også. Fra 500 kr for 50 ml. Vet ikke om de er så mye annerledes enn de andre produktene egentlig. Jeg er kjempefornøyd med Hydra Floral, og den koster jo under 200 kr på nett. Skulle tro det var gull i anti-age kremer :o)

''Skulle tro det var gull i anti-age kremer :o)''

De har vel bare erfart at pengene ofte sitter litt løsere på de (vi) litt opp i årene - og særlig da penger til produkter som lover evig ungdom :-)

candyqueen_83
Skrevet

''Skulle tro det var gull i anti-age kremer :o)''

De har vel bare erfart at pengene ofte sitter litt løsere på de (vi) litt opp i årene - og særlig da penger til produkter som lover evig ungdom :-)

Kanskje det :o)

Skrevet

Exuviance, som jeg kjøper hos hudpleieren. Det er ikke spesielt dyrt, det rimiligste salongmerket jeg har brukt, og produktene er suverene. Bruker serum, øyekrem, dag- og nattkrem. Jeg får komplimenter for at jeg har fin hud etter å ha byttet til dette merket.

Gjest Elextra
Skrevet

Exuviance, som jeg kjøper hos hudpleieren. Det er ikke spesielt dyrt, det rimiligste salongmerket jeg har brukt, og produktene er suverene. Bruker serum, øyekrem, dag- og nattkrem. Jeg får komplimenter for at jeg har fin hud etter å ha byttet til dette merket.

Takk for tips, det har jeg ikke hørt om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...