Gjest Elextra Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 for meg rundet 40 er...? Har brukt Clarins' produkter, (og noe Kanebo) og er i og for seg fornøyd med dem, men har lyst på litt fornyelse. Tips mottas med takk! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Dermalogica Ja, mange anbefaler det merket, og jeg har vel så vidt noe derfra jeg også... Noen spesiell type, eller? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg ville brukt Decleor. De har kremer for 30+ og 40 +. Disse er 40 + : http://www.decleor.com/gamme-produit.php?id=9 Bør kjøpes på nett, de er utrolig dyre i salong syns jeg. www.feelunique.com og www.cheapsmells.com er de billigste butikkene. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Ja, mange anbefaler det merket, og jeg har vel så vidt noe derfra jeg også... Noen spesiell type, eller? Aner ikke, jeg veit null om slike ting. Jeg tror det er den som heter Skin soothing cream jeg bruker. Den lukter veldig fresht, er lett å smøre ut, trekker veldig raskt inn i huden, blir ikke fet og ekkel og er utrolig drøy. Jeg bestiller på www.lookfantastic.com 0 Siter
cathlin Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Dermalogica Dermalogica er bra, syns bare det er så dyrt. Skulle ønske tollgrensen ble hevet. Nå er jeg ikke 40, men syns bioterm funker bra. I alle fall bedre enn vichy. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Aner ikke, jeg veit null om slike ting. Jeg tror det er den som heter Skin soothing cream jeg bruker. Den lukter veldig fresht, er lett å smøre ut, trekker veldig raskt inn i huden, blir ikke fet og ekkel og er utrolig drøy. Jeg bestiller på www.lookfantastic.com Jeg har bare prøvd en fra Dermalogica, men likte den ikke. Kan godt være jeg brukte en som var feil til min hud da. Er noen år siden. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg ville brukt Decleor. De har kremer for 30+ og 40 +. Disse er 40 + : http://www.decleor.com/gamme-produit.php?id=9 Bør kjøpes på nett, de er utrolig dyre i salong syns jeg. www.feelunique.com og www.cheapsmells.com er de billigste butikkene. Takk for tips, har hørt positivt om det merket også :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg ville brukt Decleor. De har kremer for 30+ og 40 +. Disse er 40 + : http://www.decleor.com/gamme-produit.php?id=9 Bør kjøpes på nett, de er utrolig dyre i salong syns jeg. www.feelunique.com og www.cheapsmells.com er de billigste butikkene. Har de Decleor på taxfree eller bare i salong og på nett? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Har de Decleor på taxfree eller bare i salong og på nett? Ikke på Gardermoen, men på noen utenlandske flyplasser. Jeg tror de selger det på flyplasser i England. I Norge kan Decleor kun selges på hudpleiesalonger. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Har de Decleor på taxfree eller bare i salong og på nett? Jeg ser de anti-age produktene fra Decleor er ganske dyre på nett også. Fra 500 kr for 50 ml. Vet ikke om de er så mye annerledes enn de andre produktene egentlig. Jeg er kjempefornøyd med Hydra Floral, og den koster jo under 200 kr på nett. Skulle tro det var gull i anti-age kremer ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Ikke på Gardermoen, men på noen utenlandske flyplasser. Jeg tror de selger det på flyplasser i England. I Norge kan Decleor kun selges på hudpleiesalonger. Ok, takk for tips :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg ser de anti-age produktene fra Decleor er ganske dyre på nett også. Fra 500 kr for 50 ml. Vet ikke om de er så mye annerledes enn de andre produktene egentlig. Jeg er kjempefornøyd med Hydra Floral, og den koster jo under 200 kr på nett. Skulle tro det var gull i anti-age kremer ) ''Skulle tro det var gull i anti-age kremer )'' De har vel bare erfart at pengene ofte sitter litt løsere på de (vi) litt opp i årene - og særlig da penger til produkter som lover evig ungdom :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 ''Skulle tro det var gull i anti-age kremer )'' De har vel bare erfart at pengene ofte sitter litt løsere på de (vi) litt opp i årene - og særlig da penger til produkter som lover evig ungdom :-) Kanskje det ) 0 Siter
spiky Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Exuviance, som jeg kjøper hos hudpleieren. Det er ikke spesielt dyrt, det rimiligste salongmerket jeg har brukt, og produktene er suverene. Bruker serum, øyekrem, dag- og nattkrem. Jeg får komplimenter for at jeg har fin hud etter å ha byttet til dette merket. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Exuviance, som jeg kjøper hos hudpleieren. Det er ikke spesielt dyrt, det rimiligste salongmerket jeg har brukt, og produktene er suverene. Bruker serum, øyekrem, dag- og nattkrem. Jeg får komplimenter for at jeg har fin hud etter å ha byttet til dette merket. Takk for tips, det har jeg ikke hørt om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.