Gå til innhold

Gratulerer med dagen!

Anbefalte innlegg

Gjest FAU-lederen
Skrevet

God morgen i de tusen hjem - hvor bunadskjorter henger nystrøket, slipsletingen har startet og skoen står nypusset i gangen; nå er dagen her. :-)

Kos dere i tog, på skoleplasser og i forsamlingshus, husk at man har ikke spist nok is og pølser før man omtrent kjenner det i halsen - og det ER flaut å tape sekkeløpet for naboen. :-)

Ha en strålende dag, folkens - husk hvorfor vi feirer denne dagen, husk at det er vi som skal bære den uavhengige arven videre.

Gratulerer med dagen!

Gjest Kayia
Skrevet

Gratulerer til deg også :) Er straks i bunaden her også, skal på loftet og vekke jr nå. Han går på ungdomsskolen, men kompisene og han har bestemt seg for å gå i toget også i år - ikledt dress :)

Skrevet

Gratulerer med dagen.

Store folkesamlinger blir det ikke på meg, så faren for å tape mot naboen i sekkeløp er ikke stor. (Hvis han da ikke vinner på walk-over.)

Jeg har vært ute og sett 17. mai toget og vinket til kjente, nå sitter jeg hjemme og ser 17.mai sendingen på nrk. Senere i dag blir det en hyggelig, uformell familiesammenkomst med god mat og god drikke. En 17. mai som passer for meg.

Håper så mange som mulig stiller opp hos dere, og at arrangementene går fint og alle får en hyggelig dag.

;- )

Skrevet

Gratulerer med dagen til alle her inne.

Grattis Dorthe:-) det er et helvette å komme seg frem i sentrum, jeg hadde sykkel, så jeg skjønner at det er vanskelig å komme seg ut.

Skrevet

Gratulerer med dagen!! Her er vi litt færre enn planlagt pga. ras og stengte veier, men det skal nok bli trivelig likevel. :)

Skrevet

Grattis Dorthe:-) det er et helvette å komme seg frem i sentrum, jeg hadde sykkel, så jeg skjønner at det er vanskelig å komme seg ut.

Jeg har bare prøvd en gang og fant ut at det var umulig. Pleier å dra ned til Youngstorget men i år går ikke minstemann i tog så jeg ser ikke vitsen med å dra ned. Han er hos faren sin og kommer hjem på ettermiddagen tenker jeg. Kos deg i dag da.

Skrevet

Gratulerer med dagen :-)

Nå er det to timers pause før opplegg på skolen :-) *setter over kaffen*

Skrevet

Gratulerer med dagen din deg også.

Nå er skolearrangementet over, og det gikk over all forventning. Nesten alle hadde med kaker, og de fleste kaffe. Alle gjorde jobben de skulle gjøre, selv om noen stakk av før ryddingen...

Alt i alt gikk det hele kjempefint, og både voksne og barn var fornøyde :)

Skrevet

Gratulerer med dagen! Vi har hatt en kjempekoselig nasjonaldag i dag. :o) Spist masse is, sodd, brownies, jordbær, is og sjokolade. :o)

Jeg ble rørt da det første korpset i toget spilte "Ja, vi elsker" før de begynte å gå og folkemengden som sto nærmest sang med og de tre politiene som førte an toget sto stramme i giv akt. :o) For ikke å snakke om da ungenes skole rundet hjørnet og drillpikene og korpset marsjerte forbi og begge ungene mine gikk i toget - da kom det et par tårer... Jeg har blitt håpløst blaut på mine eldre dager! *hehe*

Skrevet

Gratulerer ja!

Jeg skremte vår FAU-leder litt i dag, da jeg foreslo at vi skulle ta første og femte vers av Ja Vi Elsker - han skjønte ikke at jeg fleipa (for korpset er det jo ett fett) Så litt perpleks ut før jeg sa, neida, vi tar vel første og siste vers som vanlig - stakkars mann han var jo stressa fra før!

Fin dag uten gnagsår her!

Skrevet

Jotakk, vi har avviklet vårt siste år som arrangører - to timer kakemottak, to timer kaffetrakting / -salg og to timer rydding - og er ganske så fornøyde med at det er noen andre som overtar nå.

Men det var oppholdsvær, stor omsetning og mange glade barn, så vi er selvsagt fornøyde med det også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...