Gjest mirira Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Femåringen min snakker med seg selv nesten hele tiden hvis han leker alene. Er dette normalt? Postivt/negativt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det er sikkert bare positivt. Barn lever seg inn i fantasier. Jeg synes det er kreativt, men dersom h*n snakker med seg selv når h*n leker med andre barn, er det mer beskymringsfullt. Nevøen min gjør det samme. Han er flink til å leke alene og vil ikke ha innblanding av meg (tanten). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg tenker at det er helt greit :-) Vet du om han snakker med fantasivenner, eller om han driver med rollelek og må spille alle rollene selv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mirira Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg tenker at det er helt greit :-) Vet du om han snakker med fantasivenner, eller om han driver med rollelek og må spille alle rollene selv? Jeg tror nok at det er fantasivenner. Ser ut som han prater med noen. Han liker ofte å ha en sjefete rolle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mirira Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det er sikkert bare positivt. Barn lever seg inn i fantasier. Jeg synes det er kreativt, men dersom h*n snakker med seg selv når h*n leker med andre barn, er det mer beskymringsfullt. Nevøen min gjør det samme. Han er flink til å leke alene og vil ikke ha innblanding av meg (tanten). Nei, han snakker ikke med seg selv mens han leker med andre. Men han snakker høyt med seg selv om andre er i nærheten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Normalt. Hverken positivt eller negativt - noen unger bare er slik 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen nick Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Noen barn har en fantasivenn, som de snakker med og leker med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Helt normalt og jeg vil tro det er et tegn på god fantasi. ) Ifølge min mor snakket jeg sånn at man skulle tro det var en hel barnehage der når jeg lekte alene. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Det er helt normalt. De fleste unger jeg har vært borti gjør/gjorde det. Jeg tror det er bare positivt, og det er koselig å høre dem sitte sånn og småpludre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&view=article&id=7087&Itemid=77 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Nei, han snakker ikke med seg selv mens han leker med andre. Men han snakker høyt med seg selv om andre er i nærheten. Det gjør nevøen min også. Tror ikke det gjør noe, sikkert bare en del av leken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Det er helt normalt og ikke negativt på noen måte. Det aller mest positive er at han har en måte å leke alene på, som fungerer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Det tror jeg er helt normalt. Jeg gjør det faktisk selv noen ganger når jeg jobber med noe som er vanskelig. Sikkert artig å stå på utsiden av kontoret da *kremt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.