Gjest noen som vet det ? Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Når man skal søke om tidsbegrenset ufør, skal man da søke om arbeidsavklaringspenger? Jeg synes det skjemaet var så kort. Jeg skulle jo ikke skrive noe selv om min helsetilstand. Greit det altså, men jeg er redd for at det ikke er det rette skjemaet 0 Siter
Gjest dsgfsdgs Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Du skal søke om arbeidsavklaringspenger. Du blir trolig bedt om å fylle ut en egenerklæring i tillegg. (Et digert rødt hefte - fins på NAV sine sider om du søker). I tillegg skal du igjennom en arbeidsevnevurdering som tilsier at noen på NAV skal snakke med deg om det du skrev i skjemaet, dine muligheter/begrensninger osv. 0 Siter
Gjest noen som vet det? Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Du skal søke om arbeidsavklaringspenger. Du blir trolig bedt om å fylle ut en egenerklæring i tillegg. (Et digert rødt hefte - fins på NAV sine sider om du søker). I tillegg skal du igjennom en arbeidsevnevurdering som tilsier at noen på NAV skal snakke med deg om det du skrev i skjemaet, dine muligheter/begrensninger osv. Må man alt dette når en har vært mye i systemet før? Jeg har vært tre år på midlertidig ufør, og ett på attføring. Må vente litt med jobbingen, og skal derfor søke ny trygd for en periode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.