ekte nick Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Jeg gjør en vri fra spørsmålet lenger ned, og lurer på: Hvor mye vet dere om meg? Eller, hvem (hvordan) tror dere jeg er? (alder, kjønn, sivilstand, hva jeg driver med, interesser osv) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Aner ingenting om deg... Var det positivt eller negativt? 0 Siter
Gjest trulter Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Kan sikkert bruke søkefunksjonen på nicket ditt og få satt sammen en del informasjon, men det har jeg ingen interesse av. Hvis du har behov for å fortelle om deg selv så har du full mulighet til det Bare ha i tankene at du kan bli gjenkjent dersom du legger ut for mye privat informasjon. 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Kan sikkert bruke søkefunksjonen på nicket ditt og få satt sammen en del informasjon, men det har jeg ingen interesse av. Hvis du har behov for å fortelle om deg selv så har du full mulighet til det Bare ha i tankene at du kan bli gjenkjent dersom du legger ut for mye privat informasjon. En dame i voksen alder, tror faktisk at du er ett år eldre enn meg? Ellers har jeg ingen interesse av å samle på informasjon om de forskjellige personene, som skriver her på DOL. 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 En dame i voksen alder, tror faktisk at du er ett år eldre enn meg? Ellers har jeg ingen interesse av å samle på informasjon om de forskjellige personene, som skriver her på DOL. 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Kan sikkert bruke søkefunksjonen på nicket ditt og få satt sammen en del informasjon, men det har jeg ingen interesse av. Hvis du har behov for å fortelle om deg selv så har du full mulighet til det Bare ha i tankene at du kan bli gjenkjent dersom du legger ut for mye privat informasjon. Jeg sendte nedenstående innlegg feil, det skulle til trådstarter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.