Scapa_c Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Eldstesnupppa blir snart 10 år, og hun har ytret ønske om bursda'feiring på restaurant med venninnene. Så jeg lurer på om noen av dere har erfaringer å dele og evt spisesteder å anbefale? Det er snakk om Peppes, Friday's e.l. Ikke altfor dyrt og fancy, men noe litt finere enn Mac'ern... Og minsta som blir 7 har lyst på Hopp i Havet-bursda: noen som har erfaringer fra sånn type feiring (Hoppeloppeland-lignende sted)? Hilsen to-barnsmor med barnebursda'angst...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa_c Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Glemte å skrive at vi bor i Oslo, forholdsvis sentralt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Guttungen hadde i fjor og skal ha i år, bursdag på Pizzabakeren. Nå er det bowling i samme lokale her da, så gutta bowler 1 time, og så spiser pizza. Det har vært en kjempesuksess! Bare spising har jeg ikke erfaring med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det eneste jeg kan bidra med, er at Hopp i havet er et ganske kult sted også for de litt større. Noen slike lekeland blir jo litt kjedelige etter hvert, for de som har besøkt en del slike steder. Spiserommene er nok litt spartanske, men leketilbudet er bra. Sønnen min har vært på både Peppes- og Hoppeloppeland-bursdag og var veldig fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa_c Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1274623207' post='4365165] Guttungen hadde i fjor og skal ha i år, bursdag på Pizzabakeren. Nå er det bowling i samme lokale her da, så gutta bowler 1 time, og så spiser pizza. Det har vært en kjempesuksess! Bare spising har jeg ikke erfaring med. Det hørtes helt knall ut, men sjekket opp på nettet, og når vi bor i Oslo så ble Bærum litt for langt unna... Synd, for det hadde vært midt i blinken ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa_c Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Det eneste jeg kan bidra med, er at Hopp i havet er et ganske kult sted også for de litt større. Noen slike lekeland blir jo litt kjedelige etter hvert, for de som har besøkt en del slike steder. Spiserommene er nok litt spartanske, men leketilbudet er bra. Sønnen min har vært på både Peppes- og Hoppeloppeland-bursdag og var veldig fornøyd. Takk for svar! Det heller nok mot Peppes og Hopp i havet... har alltid hatt bursdagene her hjemme så kan godt investere i noe annet til begge iår ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det hørtes helt knall ut, men sjekket opp på nettet, og når vi bor i Oslo så ble Bærum litt for langt unna... Synd, for det hadde vært midt i blinken ;-) Peppes på Solli plass har bowling i samme hus. http://www.sollibowling.no/index.php?id=diverse 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det hørtes helt knall ut, men sjekket opp på nettet, og når vi bor i Oslo så ble Bærum litt for langt unna... Synd, for det hadde vært midt i blinken ;-) Ah, da blir det litt langt. Det beste med å outsource hele feiringen er når du drar visakortet, og reiser hjem fra alt rotet. Jeg kikket på bordet som så bombet ut, og bare gikk, det var deilig det! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa_c Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Peppes på Solli plass har bowling i samme hus. http://www.sollibowling.no/index.php?id=diverse Takk for tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa_c Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1274624702' post='4365173] Ah, da blir det litt langt. Det beste med å outsource hele feiringen er når du drar visakortet, og reiser hjem fra alt rotet. Jeg kikket på bordet som så bombet ut, og bare gikk, det var deilig det! ;o) Hehe, ja det er noe sånt jeg lengter etter også! Og så ser jeg for meg at det blir noe mindre stress og forberedelser i forkant, i og med at ingen horde med unger skal inn i mitt hjem og sette det delvis på hodet. Ei heller er det like prekært at jeg leker klovn eller stiller med en håndfull festlige aktiviteter. Ja til outsourcing av bursda'feiring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hehe, ja det er noe sånt jeg lengter etter også! Og så ser jeg for meg at det blir noe mindre stress og forberedelser i forkant, i og med at ingen horde med unger skal inn i mitt hjem og sette det delvis på hodet. Ei heller er det like prekært at jeg leker klovn eller stiller med en håndfull festlige aktiviteter. Ja til outsourcing av bursda'feiring! Jepp! Jeg er så glup at jeg får barn midt i eksamenstid, og det før jeg starter på utdannelsen min ;o) Så jeg har med glede gjort det slik nå disse 2 årene, for det krever null planlegging fra min side, og ingen opprydding. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hva med å ta med 10-åringene på Yaya's? Det er en ganske kul opplevelse for unger flest, og maten der er barnevennlig og kjempegod. Dyrt er det heller ikke. http://yayas.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hva med å ta med 10-åringene på Yaya's? Det er en ganske kul opplevelse for unger flest, og maten der er barnevennlig og kjempegod. Dyrt er det heller ikke. http://yayas.no/ Det var ikke så veldig mye å velge mellom der om man ikke er så glad i sterk mat da. Hvilke retter anbefaler du? Ikke glad i supper, eller "suppeaktige" retter. Ikke veldig flytende sauser osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det var ikke så veldig mye å velge mellom der om man ikke er så glad i sterk mat da. Hvilke retter anbefaler du? Ikke glad i supper, eller "suppeaktige" retter. Ikke veldig flytende sauser osv. Nr 25, 26 og 31 er helt milde gode retter som burde være safe. I tillegg til kjempegode vårruller. Ungene mine liker ihvertfall alle disse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa_c Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Hva med å ta med 10-åringene på Yaya's? Det er en ganske kul opplevelse for unger flest, og maten der er barnevennlig og kjempegod. Dyrt er det heller ikke. http://yayas.no/ Takk for fint og spennende forslag! Med såpass mange mat-skeptikere som det er i venninneflokken, tror jeg det er lite smart å feire pået sted som Yaya's. Nesten halvparten av jentene hyperventilerer og får angstanfall av annen bursda'mat enn pølser og pizza nemlig (tro meg, jeg har servert kyllingburgere en gang...)! Men familiefeiringen kan vi jo ta på Yaya's! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Vi testet lekeland. Det fungerte strålende. Og så lettvint for mor da.... De fikk ikke kake der, så jeg hadde bakt med en. Peppes o.l. bør jo også fungere bra. Men det er sikkert greit å velge en dag hvor det ikke er proppfult av andre folk. Ring dem og forhør deg. De har jo sikkert gjort dette før:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Peppes på Solli plass har bowling i samme hus. http://www.sollibowling.no/index.php?id=diverse Ja, det burde fungere utmerket :-) Har kombinert bowling og pizza på Peppe's der før en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.