Gå til innhold

Innetid - 13/14 år

Lisabeth

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Her hvor jeg bor, så.

Jeg var "litt djevelsk" i tankene....

Her òg ble barna sendt hjem, selv om de ikke ble ringt etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må vel være veldig avhengig av hvor man bor vil jeg tro. Har selv bare ei på 11 så nøyaktige tider blir nok litt feil å sammenligne her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er vel ganske vanlig å sende 13-14-åringer hjem etterhvert''

Ikke i vår tid:(

Det er jo ikke slik at de alltid er hjemme hos noen. Når det blir varmt i været og lyst om kvelden er det hyggelig å møtes på lekeplassen eller gå rundt i byggefeltet.

På sommerkvelder er det ikke nødvendigvis slik at vi sitter og passer på hvem som er inne hos oss, eller på rommet til barna heller.

Så jeg tenker det er greit å ha kjøreregler for egen familie. Selv om barna har telefon er det greit å ha faste avtaler å forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...