hidi, the scorpion Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Her hvor jeg bor, så. Jeg var "litt djevelsk" i tankene.... Her òg ble barna sendt hjem, selv om de ikke ble ringt etter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det må vel være veldig avhengig av hvor man bor vil jeg tro. Har selv bare ei på 11 så nøyaktige tider blir nok litt feil å sammenligne her:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 ''Det er vel ganske vanlig å sende 13-14-åringer hjem etterhvert'' Ikke i vår tid:( Det er jo ikke slik at de alltid er hjemme hos noen. Når det blir varmt i været og lyst om kvelden er det hyggelig å møtes på lekeplassen eller gå rundt i byggefeltet. På sommerkvelder er det ikke nødvendigvis slik at vi sitter og passer på hvem som er inne hos oss, eller på rommet til barna heller. Så jeg tenker det er greit å ha kjøreregler for egen familie. Selv om barna har telefon er det greit å ha faste avtaler å forholde seg til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.