Speak Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det er stadig vekk utloddinger, og vi skal da ha med gaver. Denne gangen er det klassen som selger lodd på sommer-avslutningen, og alle skal ha med en gave til en verdi av 30,-. Noen som har gode tips da? Tar gjerne i mot tips i prisklassen 30-50 da jeg synes at det stadig er noe slikt. Det enkle er jo godterier, men jeg ville gjerne funnet noe annet.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ta en tur innom Nille/Europris. Der har de masse småting til en billig penge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Ta en tur innom Nille/Europris. Der har de masse småting til en billig penge. Jeg finner liksom ingenting jeg da... Skal passe både til gutter og jenter på 11 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kortstokk Skrapelodd Kule skrivesaker / viskelær - ta generelt en titt i bokhandlerkjedene, de er stort sett blitt papirhandler og har masse småtteri 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Kortstokk Skrapelodd Kule skrivesaker / viskelær - ta generelt en titt i bokhandlerkjedene, de er stort sett blitt papirhandler og har masse småtteri Et par greie tips her. Tar det med:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg finner liksom ingenting jeg da... Skal passe både til gutter og jenter på 11 år. Du får vel noe av dette ganske rimelig på Nille: Kritt, drikkeflaske, kule tusjer/penner, vannballonger (a lá vannpistol), sprettballer... Eller tegneserie som passer gutt/jente får du vel kjøpt i dagligvarebutikk. Dette er i alle fall ting som min 11 (snart 12 åring) ville ha lekt med/brukt.. Også har du selvsagt godteri da.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Du får vel noe av dette ganske rimelig på Nille: Kritt, drikkeflaske, kule tusjer/penner, vannballonger (a lá vannpistol), sprettballer... Eller tegneserie som passer gutt/jente får du vel kjøpt i dagligvarebutikk. Dette er i alle fall ting som min 11 (snart 12 åring) ville ha lekt med/brukt.. Også har du selvsagt godteri da.. :-) Her var det noen gode tips:-) Tar det med meg. Tror jeg skal kjøpe inn litt å ha det liggende. Det pleide jeg tidligere, men nå er det helt slutt i skuffen:-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 En sommerlig potteplante 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 En sommerlig potteplante Bra til voksne, men jeg er litt i tvil om ungene synes det er en bra gevinst.... Men på den andre siden - det er vel foreldrene som tar loddene i denne sammenhengen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Bra til voksne, men jeg er litt i tvil om ungene synes det er en bra gevinst.... Men på den andre siden - det er vel foreldrene som tar loddene i denne sammenhengen! Glømmer aldri kameraten til sønnen min, da 5 år, som vant et par hvite tennissokker i str 42. Han grein som en sil... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Bra til voksne, men jeg er litt i tvil om ungene synes det er en bra gevinst.... Men på den andre siden - det er vel foreldrene som tar loddene i denne sammenhengen! ''Men på den andre siden - det er vel foreldrene som tar loddene i denne sammenhengen!'' Ja Og jeg tror faktisk at mange unger kan synes det er stas med en egen plante 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Glømmer aldri kameraten til sønnen min, da 5 år, som vant et par hvite tennissokker i str 42. Han grein som en sil... *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 ''Men på den andre siden - det er vel foreldrene som tar loddene i denne sammenhengen!'' Ja Og jeg tror faktisk at mange unger kan synes det er stas med en egen plante Ja, plante på rommet kan være stas. Men en sommerplante er jo mer beregnet på utendørs. Men jeg tar med tipset. Ser ikke bort fra at jeg bruker det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Glømmer aldri kameraten til sønnen min, da 5 år, som vant et par hvite tennissokker i str 42. Han grein som en sil... Eller han gamle ungkaren på 80 år som vant ei babydukke med søte, rosa klær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 penalfyll... dvs penner, blyanter, viskelær, fargeblyanter etc refleksdyr(nøkkelring) shampo sokker str 35-38 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hodelykt fra Clas Ohlsson. Ungene elsker sånt, og de voksne kan attpåtil ha nytte av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Kommer helt an på alderen, men om det er 1-4 klassinger er en pakke med en gormittifigur meget populært blandt guttene. (iallefall her vi bor..) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Kommer helt an på alderen, men om det er 1-4 klassinger er en pakke med en gormittifigur meget populært blandt guttene. (iallefall her vi bor..) Disse går i 5. klasse. Vil tro at i hvert fall jentene blir ganske skuffet for en slik ting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Hodelykt fra Clas Ohlsson. Ungene elsker sånt, og de voksne kan attpåtil ha nytte av det. Det er jo en flott presang. Men den er vel en del dyrere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 penalfyll... dvs penner, blyanter, viskelær, fargeblyanter etc refleksdyr(nøkkelring) shampo sokker str 35-38 Penalfyll fungerer. Sokker blir nok ikke enkelt for at det skal passe til både gutter og jenter. Og flere har større størrelser enn 35-38. Stoooore forskjeller her:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.