Gå til innhold

Lodd-gave til 30,-

Speak

Anbefalte innlegg

trollemor;o)

Disse går i 5. klasse. Vil tro at i hvert fall jentene blir ganske skuffet for en slik ting.

Ja, de er for gamle til gormittier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrs. Wallace

Det er jo en flott presang. Men den er vel en del dyrere?

Nei, de aller billigste hodelyktene koster omtrent 30 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det barna som skal bli fornøyde med premien så er ting som matboks, drikkeflaske, blyanter/viskelær, hodelykt, grillpinne, tegneserieblader som kan være i priskalssen og passe kjønnsnøytrale.

Skal det være litt til foreldre så er jo blomst, 1/4kg kaffe og en "voksensjokolade" ting som er fine premier.

Jeg har et lite lager med ting og må inrømme at der er det en del julegaver vi har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det barna som skal bli fornøyde med premien så er ting som matboks, drikkeflaske, blyanter/viskelær, hodelykt, grillpinne, tegneserieblader som kan være i priskalssen og passe kjønnsnøytrale.

Skal det være litt til foreldre så er jo blomst, 1/4kg kaffe og en "voksensjokolade" ting som er fine premier.

Jeg har et lite lager med ting og må inrømme at der er det en del julegaver vi har fått.

Takk for tips:-)

Bedre å gi bort igjen ting man har fått dersom det aldri blir brukt.

Jeg har også pleid å ha et lite lager, men nå er det plutselig borte *ler* Handler ofte ordentlige ting med gode tilbud. Da blir det liksom litt mer enn bare 30-kroners ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...