Gå til innhold

Er så glad i dag :-) Kartleggingprøver 2.klasse

waxo

Anbefalte innlegg

Har før skrevet om 2.klassingen vår og bekymringen ang ferdigheter på skolen. Hadde blant annet et foreldremøte i høst, hvor jeg fikk høre at skolen var usikker på om han i det hele tatt kunne noen ting......føltes iallefall sånn ;-)

Har hatt løpende kontakt med kontaktlærer siden i høst, det har vært oppturer, litt nedturer og oppturer igjen.

Nå har de hatt kartleggings prøver, og resultatet kom hjem i sekken i dag :-)

Tilbakemeldingen i norsk er som følger:-)

*** har positive holdninger til lesing både for seg selv og til det å bli lest for. Han liker å gjøre leselekser, og han synes at det er greit å lese høyt på skolen.

Prøven viser at *** har gode bokstavkunnskaper. Han er en god leser både med atnke på ferdighet og forståelse. *** har god rettskriving i forhold til sitt alderstrinn :-)

I matte skåret han også veldig greit. Hadde full eller nesten full skår på de fleste oppgaver, men slet litt med addisjon og subtraksjon med tosifra tall. Det skal øves mer på dette før ferien.

Endelig får vi betalt for å ha stått på, både hjemme og på skolen. Er kjempeglad for at samarbeidet har fungert :-)

Gode gutten, jobber superbra nå :-)

Bare en lykkelig utblåsning her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia

Så herlig:-)

Jeg liker klare og ærlige tilbakemeldinger, selv om de er negative. Da er det ingen tvil om at noe må gjøres og det gir meg bare ekstra motivasjon.

Jenta vår leste sakte. Nå er hun gjennomsnittlig, så det har lønt seg det vi har gjort hjemme og det skal vi fortsette med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig:-)

Jeg liker klare og ærlige tilbakemeldinger, selv om de er negative. Da er det ingen tvil om at noe må gjøres og det gir meg bare ekstra motivasjon.

Jenta vår leste sakte. Nå er hun gjennomsnittlig, så det har lønt seg det vi har gjort hjemme og det skal vi fortsette med.

Ja, klare tilbakemeldinger er helt klart det beste!

Og det er kjempegodt når man får positive tilbakemeldinger på det man har jobbet med :-) Både for barnet og foreldrene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Og det er kjempegodt når man får positive tilbakemeldinger på det man har jobbet med :-) Både for barnet og foreldrene :-)

Jepp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hippi !!

Er et seiersrop fra min yngste; en blanding av Jippi og Hipp Hurra...

Er så søtt ay jeg ikke vil korrigere h*h, eller svigersøster fra USA som konsekvent sa "sister in LOVE", osv..SØTT :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hippi !!

Er et seiersrop fra min yngste; en blanding av Jippi og Hipp Hurra...

Er så søtt ay jeg ikke vil korrigere h*h, eller svigersøster fra USA som konsekvent sa "sister in LOVE", osv..SØTT :-)

Hærlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott!!!! Gratulasjoner til gutten, foreldrene og til skolen som alle har gjort en fantastisk jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! Han har sikkert blitt mye modnere også, i løpet av den tiden som har gått. Da blir alt enklere på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...