waxo Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Har før skrevet om 2.klassingen vår og bekymringen ang ferdigheter på skolen. Hadde blant annet et foreldremøte i høst, hvor jeg fikk høre at skolen var usikker på om han i det hele tatt kunne noen ting......føltes iallefall sånn ;-) Har hatt løpende kontakt med kontaktlærer siden i høst, det har vært oppturer, litt nedturer og oppturer igjen. Nå har de hatt kartleggings prøver, og resultatet kom hjem i sekken i dag :-) Tilbakemeldingen i norsk er som følger:-) *** har positive holdninger til lesing både for seg selv og til det å bli lest for. Han liker å gjøre leselekser, og han synes at det er greit å lese høyt på skolen. Prøven viser at *** har gode bokstavkunnskaper. Han er en god leser både med atnke på ferdighet og forståelse. *** har god rettskriving i forhold til sitt alderstrinn :-) I matte skåret han også veldig greit. Hadde full eller nesten full skår på de fleste oppgaver, men slet litt med addisjon og subtraksjon med tosifra tall. Det skal øves mer på dette før ferien. Endelig får vi betalt for å ha stått på, både hjemme og på skolen. Er kjempeglad for at samarbeidet har fungert :-) Gode gutten, jobber superbra nå :-) Bare en lykkelig utblåsning her :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Så herlig:-) Jeg liker klare og ærlige tilbakemeldinger, selv om de er negative. Da er det ingen tvil om at noe må gjøres og det gir meg bare ekstra motivasjon. Jenta vår leste sakte. Nå er hun gjennomsnittlig, så det har lønt seg det vi har gjort hjemme og det skal vi fortsette med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Så herlig:-) Jeg liker klare og ærlige tilbakemeldinger, selv om de er negative. Da er det ingen tvil om at noe må gjøres og det gir meg bare ekstra motivasjon. Jenta vår leste sakte. Nå er hun gjennomsnittlig, så det har lønt seg det vi har gjort hjemme og det skal vi fortsette med. Ja, klare tilbakemeldinger er helt klart det beste! Og det er kjempegodt når man får positive tilbakemeldinger på det man har jobbet med :-) Både for barnet og foreldrene :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ja, klare tilbakemeldinger er helt klart det beste! Og det er kjempegodt når man får positive tilbakemeldinger på det man har jobbet med :-) Både for barnet og foreldrene :-) Jepp :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ja, klare tilbakemeldinger er helt klart det beste! Og det er kjempegodt når man får positive tilbakemeldinger på det man har jobbet med :-) Både for barnet og foreldrene :-) Hippi !! Er et seiersrop fra min yngste; en blanding av Jippi og Hipp Hurra... Er så søtt ay jeg ikke vil korrigere h*h, eller svigersøster fra USA som konsekvent sa "sister in LOVE", osv..SØTT :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Hippi !! Er et seiersrop fra min yngste; en blanding av Jippi og Hipp Hurra... Er så søtt ay jeg ikke vil korrigere h*h, eller svigersøster fra USA som konsekvent sa "sister in LOVE", osv..SØTT :-) Hærlig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Så flott!!!! Gratulasjoner til gutten, foreldrene og til skolen som alle har gjort en fantastisk jobb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Så hyggelig! Han har sikkert blitt mye modnere også, i løpet av den tiden som har gått. Da blir alt enklere på skolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Så flott! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Herlig med slike tilbakemeldinger ) All ære til dere for jobbinga dere har bak dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Så deilig! Gratulerer med innsats og resultat både til liten og stor :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Så flott å høre! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Enda et bevis på at oppfølging fungerer. Strålende at dere har tatt tak i dette så tidlig:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Så godt å høre:-) Herlig når innsats gir resultater.-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.