Sør Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Takk! Det der gjelder åpenbart kun for unger som snakker nynorsk! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Tro meg, det er desverre sant. Jeg som skrev det. Og i denne situasjnen er det faktisk historien om den fæle dama og snille mannen.. selv om jeg selv er skeptisk til slike historier. Hun har selv lagt seg inn på psykristisk tidligere, og gått til psykolog fordi hun ikke skjønner seg på seg selv. Hun er ustabil og både foreldre og resten av familien mistenker at hun nå har blitt svært syk, men tendens til personlighetsforstyrrelser. Jeg har fulgt paret nært i 10 år og kjenner begge godt. Hei, Jeg tror deg. Helt klart. Beklager at jeg sådde tvil, men jeg har bare sett en del slike historier på nett, men som i virkeligheten er fabrikert. Håper de finner en god løsning. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det der gjelder åpenbart kun for unger som snakker nynorsk! ;-) Med vennlig hilsen Så fint! *Puster letta ut* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Har dere link til lov og paragraf? Han har skaffet advokat som sier han kun kan kreve 12 dager samvær i mnd. Får det ikke til å stemme. Det er så enkelt som at Skatteetaten ikke vil akseptere en adresseendring på barnet så lenge den ikke er signert av begge foreldrene. Dermed kan ikke barnet flyttes, da betraktes det i prinsipp som kidnapping - selv om det antagelig aldri vil gå så langt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg har hørt om et slikt tilfelle, hvor far da fikk foreldreretten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.