janeymor Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 9-åringen skal på leirskoletur med skolen i morgen.. Hudøy er målet De blir borte i tre dager og to netter og pga usikkert vær blir det endel bagasje (regntøy, sengetøy, badetøy og hådkle, varm genser mm) De blir fraktet i buss og båt til slutt og fra ca 100 meter må ungene bære all bagasje selv så arragørene anbefaler at de har med sekk.. Hva ville du pakket i: 1 stor begans tursekk til voksne der de får plass til alt eller i to mindre sekker?? Jeg hørte av moren til kompisen at de skal pakke i skolesekken og at de tar og stapper en liten tursekk ved siden av (de må ha med en liten tursekk uansett) Gutten selv vil ha med en stor.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ville pakket alt i én stor sekk, og puttet en mindre tom sekk oppi den store. Da har han én stor kolli å forholde seg til, tror det er lettere enn ting å holde styr på. Så pakker han til turer i den mindre sekken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Ville pakket alt i én stor sekk, og puttet en mindre tom sekk oppi den store. Da har han én stor kolli å forholde seg til, tror det er lettere enn ting å holde styr på. Så pakker han til turer i den mindre sekken. Det har jeg gjort nå. Men jammen er Bergans sekken stor, den rekker han vel til knærne når han har den på ryggen Godt de ikke skal bære så langt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det har jeg gjort nå. Men jammen er Bergans sekken stor, den rekker han vel til knærne når han har den på ryggen Godt de ikke skal bære så langt... Hehe, jeg har et bilde av meg da jeg selv var på leirskole. På jernbanestasjonen med min fars tursekk på ryggen. Jeg står delvis vendt bort fra kameraet, og alt som synes av meg er hode og armer, og litt av bena. :-) Men vi hadde en fin tur, og det får sikkert sønnen din også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Hehe, jeg har et bilde av meg da jeg selv var på leirskole. På jernbanestasjonen med min fars tursekk på ryggen. Jeg står delvis vendt bort fra kameraet, og alt som synes av meg er hode og armer, og litt av bena. :-) Men vi hadde en fin tur, og det får sikkert sønnen din også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvis gutten klarer å bære en stor sekk, så hadde jeg nok gått for det. Alternativt hadde jeg pakket klær i en sekk og utstyr i en annen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.