Gjest anonym som ikke husker hvilket nick jeg brukte i dette innlegget Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Må bare si at jeg blir litt skremt når jeg leser at dere ikke vil si til barna deres at dere har funnet de biologiske foreldrene. Er dette bare fordi barna er mindreårig, eller kommer dere aldri til å fortelle dem det? Og hvis barna deres en dag av eget initiativ vil finne sine biologiske foreldre, vil dere da hindre dem eller bli skuffet? Jeg er selv adoptert og mine foreldre var i ekstase da jeg fant bio.familien min. Det var etter at jeg møtte dem at jeg virkelig skjønte hvem som var de ordentlige foreldrene mine. Nemlig foreldrene mine her. Hvis jeg hadde fått vite at de hadde visst om bio.familie lenge, men ikke sagt noe, eller om de hadde prøvd å hindre meg eller blitt skuffet over meg, tror jeg forholdet vårt hadde endret seg drastisk... Her har vi både bilder og navn på mødrene til barna. Vi har snakket mye om dette med barna våre og de vet det vi vet om sine mødre. De vet også at den dagen de vil møte sine mødre så stiller vi opp. Vi støtter de uansett hva de ønsker. Jeg vil ikke fortelle at jeg har funnet min sønns mor på facebook. Skal han ha kontakt når han blir stor nok skal det gjøres igjennom adopsjonsforum. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det forundrer meg også at en kjent psykiater som har blitt brukt som sakkyndig i en del saker kan lire ut av seg sånne kontroversielle holdinger under fullt navn og bilde på FB. Og dette handler jo ikke gang om psykiatri men antinasjonalisme. Jeg må si at jeg begynner å tvile på hennes seriøsitet. Var aldri så begeistret for henne i utgangspunktet. Hei bekymret tante. Har ungen fas eller fas? Hvis ungen har det, da kan dere stille spørsmål på bokstavbarn om problemene som dere lurer på angående barnet og biologiske moren. Det er det bokstavbarn er ment til å brukes til. Har tantungen din fas eller fae, da er det nok noen spørsmål som jeg har spurt på på bokstavbarn som jeg ikke har fått skikkelig svar på. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bekymret tante Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hei bekymret tante. Har ungen fas eller fas? Hvis ungen har det, da kan dere stille spørsmål på bokstavbarn om problemene som dere lurer på angående barnet og biologiske moren. Det er det bokstavbarn er ment til å brukes til. Har tantungen din fas eller fae, da er det nok noen spørsmål som jeg har spurt på på bokstavbarn som jeg ikke har fått skikkelig svar på. Anonym. jeg skjønner ikke helt relevansen. Om ungen har FAS, hva har det med saken å gjøre? Dette tråden handler om biologiske mødre som er på Facebook. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bekymret tante Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg ville absolutt ikke sagt noe til en 7-åring, de er ikke mentalt modne for en slik konfrontasjon. Selv ikke min 12-åring er moden for bio- familie selv om han snakker om det ganske ofte. Men hva om han har profil på Facebook, og biomoren kontakter han, hva gjør dere da? Er det noe dere bør forberede tolvåringen på? Sjokket kan jo bli veldig stort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 jeg skjønner ikke helt relevansen. Om ungen har FAS, hva har det med saken å gjøre? Dette tråden handler om biologiske mødre som er på Facebook. På bokstavbarn kan andre svare deg. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Men hva om han har profil på Facebook, og biomoren kontakter han, hva gjør dere da? Er det noe dere bør forberede tolvåringen på? Sjokket kan jo bli veldig stort. Da bør du nekte moren å ta ungen. Er han adoptert? Hvis han er det, da har ikke noen lov å ta ungen. Hvis han ikke er adoptert, da kan det være en fordel at dere adopterer han nå før det har gått så mange år at han blir 18 år. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hei bekymret tante. Har du ikke vært innom bokstavbarn for noen år siden? Jeg har svart deg på ett innlegg der. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druzilla Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Her har vi både bilder og navn på mødrene til barna. Vi har snakket mye om dette med barna våre og de vet det vi vet om sine mødre. De vet også at den dagen de vil møte sine mødre så stiller vi opp. Vi støtter de uansett hva de ønsker. Jeg vil ikke fortelle at jeg har funnet min sønns mor på facebook. Skal han ha kontakt når han blir stor nok skal det gjøres igjennom adopsjonsforum. Det er fylkesmannen som tar seg av det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjempeanonym Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hei bekymret tante. Har du ikke vært innom bokstavbarn for noen år siden? Jeg har svart deg på ett innlegg der. Anonym. Du må svare et av bekymret tante sine innlegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.