Gjest Tusen takk for svar :-) Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er det dumt å invitere til vennegruppe på en søndag? Har en travel hverdag ellers og har vanskelig med en hverdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hva er vennegruppe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tusen takk for svar :-) Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hva er vennegruppe? Vennegruppe er 3-5 elever i en klasse som møtes hjemme et par timer hos hverandre for en uformell samling og lek. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det er jo bare å spørre den aktuelle gruppa, men du må nok regne med at mange er bortreist. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 På vår skole har det vært mest vanlig at de møtes rett fra skolen og spiser middag sammen. Så da er det naturlig å ha det en skoledag. Men hvis søndag er eneste muligheten, er det jo bare å invitere dem og håpe på at det passer for flest mulig. Evt. sjekk på forhånd om de foretrekker f.eks. formiddag eller ettermiddag, hvis du orker (regn med at folk mener forskjellig). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg personlig ville foretrukket slike aktiviteter på hverdager. Helgen er for meg familietid og jeg ville ikke mer en gjerne møtt opp på en slik aktivitet en søndag formiddag. Ellers er jo slikt litt avhengig av vær. Er det en regnværsdag synes kanskje noen det kan være kjekt å ha noe å gjøre. Her er vi alle forskjellige og jeg regner ikke med at du får noe godt fasitsvar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.