Hushjelpen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Skal i dåp i sommer og ønsker og gi noe annet enn det helt vanlige (smykker, smykkeskrin, sparebøsser...) er det noen her som har gitt eller har fått eller ev vet om noen flotte, litt spesielle gaver? Noen lure ideer rett og slett:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
200eek Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Se om du kan få tak i et lite pyntestaffeli med en metallplate (f.eks.messing) på (som skal forestille maleriet) som du kan få gravert inn et fint ordtak, dikt, hilsen fra deg el på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Medlemsskap i turistforeningen (Barnas Turlag). http://turistforeningen.no/form2.php?form=gavemedlemskap 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg ville styrt unna alt mulig dill (som dåpsattestholdere og sånt), men gått for f.eks. en skikkelig eventyrbok eller sangbok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg har gitt barnestol som er malt med navn og dato, og barnemotiv. Guttungen selv fikk en krakk med det samme på, den har han brukt mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Bilder / malerier / annen kunst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ei stor fin bok, med f.eks. eventyr, Barnas store sangbok, eller noe i den dur. Styr unna dill-dall som "tann-boks", dåpsattestholder osv. Ikke engang sølvkopp har jeg sansen for... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Eldstemann fikk en flott gyngehest til dåpen sin, den hadde han mye glede av. Han fikk også et tre, og det er en fin gave, men ikke når mottakeren har en ganske liten hage i utgangspunktet. Den dåpsgaven jeg har blitt mest glad for som forelder, var en fin barnetursekk til den yngste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
songbirdy Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Eldstemann fikk en flott gyngehest til dåpen sin, den hadde han mye glede av. Han fikk også et tre, og det er en fin gave, men ikke når mottakeren har en ganske liten hage i utgangspunktet. Den dåpsgaven jeg har blitt mest glad for som forelder, var en fin barnetursekk til den yngste. Et tre er også vanskelig å ta med seg når/om man skal flytte... Litt trist å sette igjen dåpstreet sitt da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolores77 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Noen jeg kjenner kjøpte en barnegyngestol i tre fra Husfliden, rosemalt og med navnet til dåpsbarnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolores77 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg ville styrt unna alt mulig dill (som dåpsattestholdere og sånt), men gått for f.eks. en skikkelig eventyrbok eller sangbok. Jeg ble faktisk litt skuffet da jeg ikke fikk noen dåpsattestholder eller lignende. Fikk et par sparebøsser og bestikk i sølv bare... Men men 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg ble faktisk litt skuffet da jeg ikke fikk noen dåpsattestholder eller lignende. Fikk et par sparebøsser og bestikk i sølv bare... Men men ''Jeg ble faktisk litt skuffet da jeg ikke fikk noen dåpsattestholder eller lignende'' Du skulle gjerne fått den vi fikk, men jeg må tilstå at den "forsvant" under siste flytting... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.