Gjest solstice Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Til dere som har født to eller flere barn og gikk over termin med første barn: Gikk dere over termin med andre barnet også? Hvor mange dager over termin med andre i forhold til første? Går selv på overtid med andre barnet og håper på å ikke gå like lenge som første gang... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvyM Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 4 dager over med førstemann, 2 uker og igangsetting med andremann. Får håpe du ikke er like uheldig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fembarnsmamma Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg har fått fem barn og har gått to uker på overtid med fire av de og fødsel ble igangsatt ved to av barna. Minsten ble tatt med keisersnitt før termin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 12 dager med førstemann, 5 dager med andremann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Gikk ti dager over med førstemann, andre ble født en uke før termin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Førstemann kom to dager før termin, andre kom fire dager før termin. Min venninne fikk førstemann tre uker før, andremann tre dager etter termin. En annen venninne fikk sin første hele seks uker før termin mens nr to kom 12 dager på overtid. Jeg tror det fins like mange forskjellige erfaringer som det fins mødre, termin er helt klart bare et arbeidsbegrep og ikke noe definitivt tidspunkt å gå ut fra! Lykke til med forestående fødsel, håper du slipper å vente lenge når du først er klar for "avspark" :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lalula Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg gikk 8 dager over tiden med alle 3 barna. De er også alle født natt til søndag så de har alltid bursdag på samme ukedag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg gikk 4 dager over med første, og 10 dager over med andre. Men med første ble jeg strippet, det bidro nok til at ting begynte å røre på seg. Lykke til med fødsel! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Gikk akkurat 10 dager over menstermin og 7 dager over UL termin med alle mine 3. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Gikk 18 dager over termin med førstemann, gikk 15 dager over termin med andremann, og tredjemann fikk jeg med planlagt keisersnitt 2 uker før termin :-) Min mor gikk 14 og 16 dager over termin med meg og min søster. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 5 dager med førstemann, 8 dager med andremann, 11 dager med tredjemann og 14 dager med fjerdemann. Da nektet jeg å forlate sykehuset uten barn, så overtidslegen prøvde med en manuell utvidelse av livmorhalsen. Fryktelig vondt, men effektivt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solstice Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Takk til alle som har svart. Ser ut til at jeg bare må smøre meg med tålmodighet. Ungen kommer vel når den kommer, men etter ni lange måneder er jeg veldig klar for å bli ferdig nå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 1 uke over ved første fødsel 2 dager før andre gang 4 dager over tredje gang 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 4.barnsmammaen Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Har 4 barn. Førstemann kom 12 dager før termin, nr 2 kom en uke over termin, nr 3 kom en dag over termin, nr 4 kom 13 dager over termin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sier denne mammaen Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Gikk tre dager over termin med første og fire dager over med andre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Håper for din skyld at du ikke følger mitt mønster. 1. barn ble født 13. dager over termin. Da var jeg sliten og full av vondter, og fødsel ble i gangsatt med drypp (fæl opplevelse). "Alle" sa at jeg ikke kom til å gå så lenge med nr. 2 fordi barn nr. 2 alltid kommer før (særlig!). Her gikk jeg 14. dager over. 13. dager over var jeg på overtidskontroll og ble "røsket" litt i for å forsøke å få i gang fødsel. Det var visst det som skulle til, for under et døgn etter var nr. 2 født. Men jeg tror ikke jeg var særlig trivelig å være i hus med disse 13 og 14 dagene... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solfryd Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Gikk 19 (!) dager over med førstemann. Ble tilslutt igangsatt. 2 dager "over" med barn nr. 2. Normal, spontan fødsel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matildes mor Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg gikk 12 dager over med første og det startet av seg selv. Gikk 10 dager over med andre,ble satt igang pga lite fostervann og gikk tilslutt 7 dager over med 3 mann,som kom av seg selv. Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stå på krava Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg ville ikke smurt meg med tålmodighet, men dratt til fødeavdelingen og blitt der til babyen var ute, hvis det var meg. http://verden.abcsok.no/index.html?q=frederik%20fr%F8en%20overtid&cs=latin1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uvitende......! Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hei. Eg gjekk 15 dagar over med nr. 1 og 17 dagar over med nr. 2.. No venter eg nr. 3 og er veldig spent på kor lenge eg må gå over denne gongen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.