Gjest Fru EOS! Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Takk til alle som har svart. Ser ut til at jeg bare må smøre meg med tålmodighet. Ungen kommer vel når den kommer, men etter ni lange måneder er jeg veldig klar for å bli ferdig nå... Hei! Skulle ønske mitt "svangerskap" bare hadde vart i 9 måneder. Vi som adopterer må ha en helt annen tålmodighet. Vi venter nå vårt andre barn. Vi har nå ventet i 3 år og 11 måneder siden vi startet opp, og vi håper at vi får barn i løpet av dette året en gang. Riktignok har vi ingen fysiske plager, men det er ganske tungt mentalt. Dette er selvfølgelig ikke ment som noen kritikk - men bare for å sette ting litt i perspektiv. Hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 De fleste går ikke like lenge over termin med andremann, men ingen regel uten unntak.... Jeg gikk en uke over tiden første gang og tre dager andre gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.