100%ull Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har to gutter i begynnelsen av tjue-årene... Disse har vokst opp under samme vilkår...Det er knappe 2 år i mellom disse guttene... Den yngste har og viser følelser i så og si alle spektere... Den eldste har få følelser ...Han sier selv at han har lite følelser...orker ikke å bry seg om dette heller...Han er for det meste lite empatisk, men enkelte ganger skinner virkelig empatien gjennom... Han vil sjelden snakke om sine egne følelser... De ble skillsmissebarn som 12 og 14-åringer... Dette gikk hardt innpå dem akkurat der og da, men det virker som den eldste sønnen har dannet seg et hardt skall i forbindelse med dette... Jeg vet ikke om skillsmissen kan være årsaken til at han ikke har/viser så lite følelser...men jeg har virkelig vanskeligheter får å få tak i hva det er... Jeg skulle så gjerne ha hjulpet han ut av dette harde skallet...er litt fortvilet...for jeg vet at innerst inne er han både empatisk og myk gutt (som begynner å bli voksen)... Hva mener dere om dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mitt råd til deg Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 La han være seg selv og å takle dette på egen måte. Ikke lek hobbypsykolog. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.