Gå til innhold

hvor kjøpe trampoline?

smekka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest koster litt

Det første året ser alle trampolinene ganske like ut, men etter et par år, ser du at de som har kjøpt en skikkelig trampoline (som jumpking), fortsatt har en trygg og god trampoline som ikke ser sliten ut.

De gode trampolinene er greie å ta ned om høsten og sette opp igjen etter vinteren, de billige er vanskelig å demontere og montere mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Vi kjøpte vår på en lekebutikk.

Dette er trampoline nr 2. Den andre ble "oppbrukt".

Merke aner jeg ikke. Har ikke tenkt over at det kunne være så stor forskjell på dem. De ser jo likens ut alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Vår trampoline er 8-10 år gammel nå. Den ble kjøpt på Plantasjen i sin tid, ikke den aller billigste men heller ikke den dyreste. Den har holdt seg helt fint, men jeg ser at vi gjr en del ting som ikke er vanlige (her i hvert fall):

Vi tar inn hele om vinteren, ikke bare duk og fjær.

Når det har gått strikker i den blå kanten rundt, har vi erstattet dem med en gang. Mange her omkring som ikke har gjort dette, og den blå kanten ramler av så fort det kommer et vindpust.

Når den blå kanten har fått rifter har vi reparert den med en gang.

Vi har vært strenge på regler ifht hvor mange som får lov å hoppe samtidig. Vet om i hvert fall en trampoline som rett og slett knakk fordi det var så mange som hoppet på en gang - det ble for tungt.

Kvalitet er helt klart viktig, men det er også viktig å ta vare på det man har.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også Jumpking. Kjøpte den for 7 år siden. Er fremdeles like fin. Koster litt, men er verdt det. Her i nabolaget har de fleste trampoline, men ungene kommer heller hit. Den er bedre å hoppe på sier de. Vi tar hele greia inn på høsten. Ganske mye styr siden sikkerhetsnettet er "sydd" fast i trampolina. Men så er det sikre saker da. Har aldri opplevd en eneste ulykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Vi har også Jumpking. Kjøpte den for 7 år siden. Er fremdeles like fin. Koster litt, men er verdt det. Her i nabolaget har de fleste trampoline, men ungene kommer heller hit. Den er bedre å hoppe på sier de. Vi tar hele greia inn på høsten. Ganske mye styr siden sikkerhetsnettet er "sydd" fast i trampolina. Men så er det sikre saker da. Har aldri opplevd en eneste ulykke.

Vi har også Jumpking og den brukes nå på tiende året - akkurat like god som før og virkelig verd pengene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår Jumpking er over 10 år. Tar inn duken og sikkerhetsnettet om vinteren, ramma står ute.

Den har virkelig vært slitesterk. Tror ikke duken kan revne slik man har sett en del eksempler på i AFV.... Fikk et lite hull i duken etter at noen barn lekte med fyrstikker oppå den. Ringte til leverandøren, jeg var jo engstelig for at det hele skulle revne. Hun jeg snakket med sa at den revner ikke, og ved større hull kan de ta den inn og reparere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår Jumpking er over 10 år. Tar inn duken og sikkerhetsnettet om vinteren, ramma står ute.

Den har virkelig vært slitesterk. Tror ikke duken kan revne slik man har sett en del eksempler på i AFV.... Fikk et lite hull i duken etter at noen barn lekte med fyrstikker oppå den. Ringte til leverandøren, jeg var jo engstelig for at det hele skulle revne. Hun jeg snakket med sa at den revner ikke, og ved større hull kan de ta den inn og reparere.

Ok

Så bra at duken kan repareres. Men jeg tror uansett det koster knappt 1000 kr for helt ny duk. Bra service har de også. Jeg har kjøpt nye isopor - trekk til stengene som holder sikkerhetsnettet (har en katt som klorer dem opp hele tida), og det kostet nesten ingenting. Det blå trekket rundt trampolina viser knappt tegn på slitasje etter 7 år. - Men selvfølgelig, Jumpking er dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...