Gå til innhold

Stylingprodukt for trollunge...

jubalong70

Anbefalte innlegg

Lillemann er med på barnedans, og nå nærmer det seg sommerforestilling. Han skal være trollunge, og de skal følgelig ha bustete hår. Lillemann har kortklipt hår som er ganske stritt. Hva slags stylingprodukt bør jeg kjøpe for at det skal holde seg bustete en hel dag? (Dvs. fra rundt kl. 13 til kl. 18)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mallet

Hårvoks. Skikkelig klissete greier, men det holder godt. Beregn tid til flere hårvasker for å få det ut igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårvoks. Skikkelig klissete greier, men det holder godt. Beregn tid til flere hårvasker for å få det ut igjen :)

Hva er det som er skikkelig hårvoks da? Jeg blir helt ør av alle de rare produktene som finnes. Voks for ditt og paste for datt... Hjelp!!! Gi meg gjerne produktnavn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mallet

Hva er det som er skikkelig hårvoks da? Jeg blir helt ør av alle de rare produktene som finnes. Voks for ditt og paste for datt... Hjelp!!! Gi meg gjerne produktnavn :)

Har vært borti en som heter Dax som burde gjøre susen. Det finnes flere typer, jeg tror den i rød boks funker best til "trollhår". Men spør evt på parfymeriet. Jeg har også vært borti noe som het hair gum som var veldig effektivt til å forme håret på spesielle måter, H&M pleide å ha en ganske rimelig variant i grå boks. Aner ikke om den eksisterer lenger. Den luktet som kvae og var mye enklere å vaske ut igjen enn voks, men ble ødelagt og rant bort hvis det regnet ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti en som heter Dax som burde gjøre susen. Det finnes flere typer, jeg tror den i rød boks funker best til "trollhår". Men spør evt på parfymeriet. Jeg har også vært borti noe som het hair gum som var veldig effektivt til å forme håret på spesielle måter, H&M pleide å ha en ganske rimelig variant i grå boks. Aner ikke om den eksisterer lenger. Den luktet som kvae og var mye enklere å vaske ut igjen enn voks, men ble ødelagt og rant bort hvis det regnet ute.

Helt greit om det går lett ut - vi har ikke tenkt oss ut i noe regn :)

Skal se hva de har på H&M i morgen :)

Dax, skal jeg huske på.

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nesten-elleve-åring bruker Renati hårvoks.

I følge ham er det det beste (han har permanent trollunge-sveis da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Renati er også jeg strålende fornøyd med! Har kortklippa, stritt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renati hard rock eller noe sånt burde holde. Selges hos noen frisører, og de vet også hvilken type som er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så Renati voks er greit på tykt stritt hår som skal så rett opp i stedet for å henge rett ned? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så Renati voks er greit på tykt stritt hår som skal så rett opp i stedet for å henge rett ned? :)

Jepp, stritter som bare fy. (jeg bruker det selv også forresten, men i litt mer kontrollerte former)

Men det koster noen kroner for en boks da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit om det går lett ut - vi har ikke tenkt oss ut i noe regn :)

Skal se hva de har på H&M i morgen :)

Dax, skal jeg huske på.

Tusen takk :)

Dax holder i hvert fall utrolig leeenge! (Kjøp den røde boksen...) Men den er nærmest umulig å få ut av håret igjen - går ikke ut bare med shampoo...

Bruk barberskum i TØRT hår først - gni det godt inn og skyll ut. Etterpå kan du vaske håret som vanlig :) Dette er det eneste som fjerner Dax skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dax holder i hvert fall utrolig leeenge! (Kjøp den røde boksen...) Men den er nærmest umulig å få ut av håret igjen - går ikke ut bare med shampoo...

Bruk barberskum i TØRT hår først - gni det godt inn og skyll ut. Etterpå kan du vaske håret som vanlig :) Dette er det eneste som fjerner Dax skikkelig!

Såpass!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...