Gå til innhold

Solkrem-flekker

UlrikkeE

Anbefalte innlegg

I år som i fjor melder utfordringen seg... 4-åringens klær (særlig t-skjorter) blir gule av solkrem rundt halsen og ermene...

Hvordan får dere vekk sånt? Selv etter LANG 60 graders vask er det gult her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv med solkrem uten parfyme, kanskje det hjelper. Mannen hadde det problemet med hvite t-skjorter og skjorter. Store gule skjolder under armene. Da han skiftet deodorantmerke til et parfymefritt produkt ble det mye bedre. Og skjortene blir nå helt rene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solkrem? Ukjent begrep her i landsdelen. :o(

Ja - når har vi bruk for det, egentlig? :-)

Skjønt, i dag har det vært godt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - når har vi bruk for det, egentlig? :-)

Skjønt, i dag har det vært godt her.

Fantastisk vær i dag ja! :o) Men det skal vare bare til utpå dagen i morra visstnok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk vær i dag ja! :o) Men det skal vare bare til utpå dagen i morra visstnok...

Isj - sier du det, ja.

Synd, for størstemann skal på leirskole denne uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Flekker generelt, vanskelige altså, så sprayer jeg på Vanish, så har jeg i tillegg Vanishpulver i maskina. Har du prøvd det?

På hvite klær bruker jeg den hvite boksen, andre så bruker jeg den rosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...