UlrikkeE Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 I år som i fjor melder utfordringen seg... 4-åringens klær (særlig t-skjorter) blir gule av solkrem rundt halsen og ermene... Hvordan får dere vekk sånt? Selv etter LANG 60 graders vask er det gult her.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Solkrem? Ukjent begrep her i landsdelen. ( 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Prøv med solkrem uten parfyme, kanskje det hjelper. Mannen hadde det problemet med hvite t-skjorter og skjorter. Store gule skjolder under armene. Da han skiftet deodorantmerke til et parfymefritt produkt ble det mye bedre. Og skjortene blir nå helt rene. 0 Siter
org Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Solkrem? Ukjent begrep her i landsdelen. ( Ja - når har vi bruk for det, egentlig? :-) Skjønt, i dag har det vært godt her. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Ja - når har vi bruk for det, egentlig? :-) Skjønt, i dag har det vært godt her. Fantastisk vær i dag ja! ) Men det skal vare bare til utpå dagen i morra visstnok... 0 Siter
org Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Fantastisk vær i dag ja! ) Men det skal vare bare til utpå dagen i morra visstnok... Isj - sier du det, ja. Synd, for størstemann skal på leirskole denne uka... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Solkrem? Ukjent begrep her i landsdelen. ( Sukk, ja... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Flekker generelt, vanskelige altså, så sprayer jeg på Vanish, så har jeg i tillegg Vanishpulver i maskina. Har du prøvd det? På hvite klær bruker jeg den hvite boksen, andre så bruker jeg den rosa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.