UlrikkeE Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 I år som i fjor melder utfordringen seg... 4-åringens klær (særlig t-skjorter) blir gule av solkrem rundt halsen og ermene... Hvordan får dere vekk sånt? Selv etter LANG 60 graders vask er det gult her.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Solkrem? Ukjent begrep her i landsdelen. ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Prøv med solkrem uten parfyme, kanskje det hjelper. Mannen hadde det problemet med hvite t-skjorter og skjorter. Store gule skjolder under armene. Da han skiftet deodorantmerke til et parfymefritt produkt ble det mye bedre. Og skjortene blir nå helt rene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Solkrem? Ukjent begrep her i landsdelen. ( Ja - når har vi bruk for det, egentlig? :-) Skjønt, i dag har det vært godt her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja - når har vi bruk for det, egentlig? :-) Skjønt, i dag har det vært godt her. Fantastisk vær i dag ja! ) Men det skal vare bare til utpå dagen i morra visstnok... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Fantastisk vær i dag ja! ) Men det skal vare bare til utpå dagen i morra visstnok... Isj - sier du det, ja. Synd, for størstemann skal på leirskole denne uka... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Solkrem? Ukjent begrep her i landsdelen. ( Sukk, ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Flekker generelt, vanskelige altså, så sprayer jeg på Vanish, så har jeg i tillegg Vanishpulver i maskina. Har du prøvd det? På hvite klær bruker jeg den hvite boksen, andre så bruker jeg den rosa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.